Malmern Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hei, har et aldri så lite problem, hver gang jeg skal sette opp en subscription på WoW med visakortet mitt, får jeg følgende beskjed: "Payment method blocked" En kompis av meg mente det var fordi jeg hadde brukt 2 forskjellige bankkort til å betale WoW med, men det er IKKE tilfelle! Sjekka faq'en til Blizzard og der sto det at det skjedde viss jeg prøvde å betale med bankkort og feila 3 ganger, da ville det bli blokkert i 24 timer, men det var første gangen på over 1 mnd! Prøvde seff 24 timer etterpå, men akkurat det samme skjedde da! Prøvde å ringe billing support, men de var selvfølgelig "Congested" Har sendt mail, men som alle vet, bruker billing support minst 4-5 dager (Er en grunn til at alle ringer ) Forslag noen? Mvh. Marius Malmstrøm Ps. Synes at Blizzard kunne ansatt MAAANGE fler folk til telefonsupport, siden de har tross alt et par millioner kunder i europa ^^
Cpt Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Kjøp deg et gamecard til du får fikset opp i saken, du har vel gjort det du kan gjøre. Men det er for så vidt bare tøv det kompisen din sier om at man ikke kan bruke to forskjellige visa, for det har jeg gjort selv, funka smooth.
Mats1988 Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hadde samme problem for en stund siden, sendte mail til billing support for ca 1 mnd siden, har enda ikke fått svar fra dem, så må drive å kjøpe gamecards. God service...
jlek Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hadde samme problem for en stund siden, sendte mail til billing support for ca 1 mnd siden, har enda ikke fått svar fra dem, så må drive å kjøpe gamecards. God service... Har samme problem som OP. Dette oppstod etter en temporary account suspension, fordi en kompis bestemte seg for å reporte accounten min hacka på kødd.. Mildt forbanna.
Proxor Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 (endret) dette skjer når accounten din har vert suspended eller hacket og så når du da får den tilbake stenger dem paymenth method for securety reasons blablabla, dette står i mailen du fekk når du fekk accounten tilbake.. uansett, når det står paymenth method block står det også va du skal kontakte for og få dette fixet, så da sier du fks at accounten din har vert suspended eller hacket og at nå når du fekk den tilbake er paymenth method blocked, eller va det er som har skjedd og at du vil dem skal åpne payment for kort igjen. dette har skjedd meg også, fekk det fixa og svar etter 1uke, men sendte 3-4 ganger totalt:p la med bilde av visa kortet og førerkort også bare for og bevise at det nå var meg som hadde kontoen. maskerte det viktige som ingen skal vite på bankortet før eg sendte i photoshop. Endret 11. november 2008 av Kurt-Inge
norgeeek Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men har selv fått den meldingen hvis det har vert tomt på kortet jeg brukte. Altså, månedlig abbonement er knyttet til ett kort, og en måned så er kontoen tom; abonnement settes på pause og kortet blir altså "spærret" hos blizzard. For å få det til å fungere igjen må jeg vel evetuelt ta kontakt med Blizz, men har ikke hatt ork til det enda... brukte bare neste kortet i lommeboka. Har brukt 4 forskjellige kort så langt, så det å bruke mer enn ett kort er ikke noen avgjørende faktor.
Rippey Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Hadde samme problem nå på søndag og mandag, men etter at jeg ringte Blizzard så ordnet det seg. Prøvde forresten 4 forskjellige kort før jeg ringte dem, så det er ikke der problemet ligger. Han jeg snakka med sa de hadde hatt problemer med banken dems i helga, men det skulle bli ordnet asap. Han fikk kontoinfo av meg (brukernavn og fødselsnr + navn) og han fiksa problemet mitt.
Malmern Skrevet 15. november 2008 Forfatter Skrevet 15. november 2008 Fikk tak i dem på tlf (wohoo) og fikk ordna det! Kontoen min ble hacka, derfor sperre. Har kjøpt en Blizzard Security token nå, lykke til de som skal hacke kontoen min nå Ps. Blizzard Security Token fungerer akkurat som en kodebrikke i nettbanken, dvs. at man trenger koden som den generer for å logge på kontoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå