Gå til innhold

Spennende nytt for Eve Online (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Digidice: Helt klart! Dersom man ikke liker PVP kan man gjøre utrolig mye annet; exloration, starte sin egen industrivirksomhet, drive handel, mining av is- og asteroidebelter, sette opp sine egne månebaser for mining og forskning osv osv.

 

Hva er prisen på datacores nå forresten (mech eng)? Har en konto med 3 toons som har vært i dvale i over et år nå så det begynner vel å bli en del som kan cashes inn om jeg begynner å spille igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

norcorp ja, der var jeg med den tia jeg gadd å spille... stort problem med eve er at å være en vennlig fyr ikke var værd en shait.

 

ganking ganking og mere ganking var alt som skjedde , man må ha lyst til å være slem for å ha det gøy i eve, og jeg synes ikke det er så stas lengre å bare ødelegge for andre, det blir som å løpe rundt på stranda og tråkke på sandslottene til folk, eller tagge, eller ødelegge biler, det er hærværk og jeg er vokst fra det. gode sammarbeids situasjoner derimot fantes det jo noen av, men det ble for mye pes å lage noe gøy i 0.0 , der dukket alltid en massiv hær opp etter en halvtime , og så ble man podda.

 

komplekser kunne være gøy, men de ble ødelagt spawnraten på, slik at de ikke respavnet på dagevis. ergo , jeg ble lei.

 

x3 Terran Conflict derimot, som også er et romskipspill, er kjempebra, det spiller jeg mye nå for tia, vanskelig som f å komme inn i , men når kontrollen sitter er det dødsgøy.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...