Pizzaen Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 (endret) Hei Hva er den mest stabile, brukervenlige og beste ftp serveren for Xp?? Endret 10. november 2008 av Pizzaen
magnusalex Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 (endret) Jeg har veldig gode erfaringer med BulletProof FTP Server. Endret 11. november 2008 av magnusalex
Fløffy Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Har sett opp FTP med Quick 'n easy FTP. Har ikkje testa det heilt ut endå men fungerar bra sålangt.
Calm Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jeg brukte Cerberus lenge, synes den var veldig brukervennlig. Nå har jeg gått over til Filezilla, og trives egentlig bedre med den. Den er nok ikke like brukervennlig, men jeg liker oppsettet og innstillingmulighetene bedre. Serveren kjører som en service, mens Admin-interfacet kun er en klient. Synes det er praktisk, for da kan jeg enkelt administrere den fra en hvilken som helst maskin på nettverket, internt eller eksternt, uten å logge på selve servern min, f.eks. med RDP.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå