Frostrud Skrevet 10. november 2008 Skrevet 10. november 2008 hey lasta ned den derre garrys mod 9.0 for og teste den hørt at det er veldig bra men etter at jeg har lasta ned og installert kommer det ikke fram i my games list! har alle spillene man trenger utentatt half life 2:/ har også prøvd og restarte både pcen og steam plx hjelp!
Grindal Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Har prøvd det samme, fikk samma problem. Tror det skal løse seg ved å kjøpe half life 2. Koster vel ikke mer en 150-200 spenn, så det er en god investering... Har ikke HL2 selv, men skal skaffe meg det...
Mr. Fiskum Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 hey lasta ned den derre garrys mod 9.0 for og teste den hørt at det er veldig bra men etter at jeg har lasta ned og installert kommer det ikke fram i my games list! har alle spillene man trenger utentatt half life 2:/ har også prøvd og restarte både pcen og steam plx hjelp! You kind of answered your own question there mate
Hammarhaus Skrevet 3. desember 2008 Skrevet 3. desember 2008 Half-Life 2 koster 139,73 NOK i skrivende stund.
black-light Skrevet 4. desember 2008 Skrevet 4. desember 2008 (endret) jeg anbefaler å kjøpe G-mod 10 rundt 60.- virkelig verdt pengene men legg meg til på steam black_light_21 Endret 4. desember 2008 av black-light
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå