Gå til innhold

C905,X1,Omnia og N79 hvilken?


Anbefalte innlegg

Heisann, Jeg skal ha ny mobil etter min nokia N95, det står mellom 4 telefoner Sony Ericsson C905, Sony Ericsson Xperia X1, Samsung Omnia og Nokia N79.

Men klarer ikke helt velge. det som blir mest nytt for meg er jo WM men det hadde jeg nok vendt meg til...

Men klarer ikke helt å velge, så spørsmålet er Hvilken?

 

Påforhand Takk for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig forskjellige telefoner.

 

Xperia og Omnia WM telefoner.

 

C905 properiotaere Sony Ericsson mobil.

 

N79 Symbian.

 

Hvis kamera er konge, da er C905 tingen.

 

Hvis du liker/er vant til Nokia/Symbian da er N79 tingen.

 

Hvis du liker "hardware" tastaur så er Xperia et gott valg. (++++ Mega skjerm opløsning!)

 

Derimot hvis du er komfortable med kun berøringsskjerm og vil ha en telefon som er bra på alt så er Omnia tingen.

Lenke til kommentar

Jeg venter personlig på Nokia 5800 "Tube" siden den er helt finfin å se på og har alt jeg trenger og det blir en "ny" type telefon for meg, som jeg alltid er ute etter når jeg skal ha ny telefon. Jeg gikk med planer om å anskaffe meg X1, men den er vanvittig dyr også har jeg hørt fra folk som tester den at den har endel bugs, dette blir jo helt sikkert fikset med SW oppdatering ganske raskt, men for en så dyr telefon tør jeg ikke ta sjanser.

 

Så det blir nok 5800 på meg, kanskje jeg bestiller den fra Russland også til jul om jeg finner en pålitelig plass jeg kan skaffe den uten å betale for mye for det.

 

Edit: Og for å svare på den forrige kommentaren, X1 skal være alt annet enn treig, såklart den er jo en WM telefon, så alt skjer ikke instant som vi er vannt til på gamle telefoner som ikke har noe operativsystem så og si. Men den er helt klart den raskeste WM telefonen på markedet og ifølge de som har testet den er den utrolig mye raskere i respons enn HTC touch telefonene.

Endret av SkyFish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...