Gå til innhold

Er dette et godt oppsett for en gaming pc?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har nå tenkt å kjøpe meg en ny pc til våren og lurer på om dette er ett godt oppsett?

PC'en skal da brukes mest til spilling av litt mer moderne spill sånn som CoD o.l.

Skal kanskje kjøpe to skjermkort, hvis prisen synker litt på noen av komponentene til mai.

 

 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=86756

 

Si hva du syns og si ifra hvis du tror noe kan være bedre/billigere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er vel den eneste som ikke liker Antec900. Etter min mening er det fryktelig daarlig plass i det.

Kabinettet er kort, og HD er plassert rett ovenfor Grafikkortet. Iom at jeg har 3 SATA disker blir det veldig daarlig plass til kabler, spesielt siden PSUen er plassert i bunnen.

Viftestyringen er plassert direkte paa viftene inne i kabinettet, dvs at du maa inn i kabinettet for aa stille hastigheten. (som er tre forhaandsinstillte hakk paa en bryter.)

 

Rent bortsett fra det har det en del gode loesninger som stor vifte paa toppen, vifter foran HD. USB, FireWire og Power er plassert skraatt paa toppen foran. Smart. I tillegg er det et lite tray hvor man kan legge ting som CD cover ol.

 

Mulig antec1200 er bedre.

Lenke til kommentar
Viftestyringen er plassert direkte paa viftene inne i kabinettet, dvs at du maa inn i kabinettet for aa stille hastigheten. (som er tre forhaandsinstillte hakk paa en bryter.)

 

De ledningene er faktisk ganske lange, (ihvertfall på mitt) så du kan faktisk ha de utenfor kabinettet.

 

Men jeg er ikke noe slik superfornøyd med dette kabinettet, selvom det om ble langt bedre etter jeg fikk ordnet filtere på viftene. (Godt det finnes enorme damer som trenger strømper, slik at hver av hd'cagene fikk hver sin strømpe på seg..). For uten filter, så burde dette kabinettet heller blitt solgt som støvsuger for gutterom enn som kabinett. Ellers så er det jo leds i dette kabinettet, noe som forøvrig burde ha blitt forbudt ved salg. Hvorfor skal det se ut som at man sover i lysrommet på Færder fyr hvis man skal ha lite lys på rommet når man bruker maskinen? Skjønner ikke at nerder kan synes leds er kult i det hele tatt...

Lenke til kommentar
De ledningene er faktisk ganske lange, (ihvertfall på mitt) så du kan faktisk ha de utenfor kabinettet.

 

Men jeg er ikke noe slik superfornøyd med dette kabinettet, selvom det om ble langt bedre etter jeg fikk ordnet filtere på viftene. (Godt det finnes enorme damer som trenger strømper, slik at hver av hd'cagene fikk hver sin strømpe på seg..). For uten filter, så burde dette kabinettet heller blitt solgt som støvsuger for gutterom enn som kabinett. Ellers så er det jo leds i dette kabinettet, noe som forøvrig burde ha blitt forbudt ved salg. Hvorfor skal det se ut som at man sover i lysrommet på Færder fyr hvis man skal ha lite lys på rommet når man bruker maskinen? Skjønner ikke at nerder kan synes leds er kult i det hele tatt...

 

Da er jeg tilbake fra labben og de maskinen som leverandøren insisterer på skal ha engelsk software og tastatur.

 

Ikke sett på om ledningene er lange nok, men tror deg på det. Min issue var mer at når strøm til HK og SATA disker var på plass var det ikke plass til SATA kablene (enda så små de er) Dette kommer jo selvfølgelig an på hvordan kontaktene sitter på HK selvfølgelig, men på mitt MSI X48C Platinum er det plassert rett ved der diskene og GFX kortet havner.

Det med damestrømper på vifter var ingen dum ide. Selv har jeg løftet kabinettet opp fra gulvet ved hjelp av det gamle kabinettet mitt. Enig i at de LED lysene på viften ikke er topp. Men er vel en fase man må gjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...