Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp! Har fått en svart ramme rundt skjermbildet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.. jeg har plutselig fått en svart ramme rundt selve skjermbildet mitt, det har krympet innover liksom. Har en samsung 2493HM 24" skjerm. Har forsøkt med alle slags innstillinger men får den ikke vekk..

 

Noen som har en løsning?? Hjelp

 

 

Prøvd å stille selve skjermen da? du har nok en auto config knapp på skjermen om det er flat skjerm. Hvis ikke må du trykke på meny knappen. Alt skal skje på selve skjermen.

Lenke til kommentar
Hei.. jeg har plutselig fått en svart ramme rundt selve skjermbildet mitt, det har krympet innover liksom. Har en samsung 2493HM 24" skjerm. Har forsøkt med alle slags innstillinger men får den ikke vekk..

 

Noen som har en løsning?? Hjelp

 

 

Prøvd å stille selve skjermen da? du har nok en auto config knapp på skjermen om det er flat skjerm. Hvis ikke må du trykke på meny knappen. Alt skal skje på selve skjermen.

Joda har en flat-skjerm, ca 1 mnd gammel. Det er en sånn auto config knapp foran på skjermen, men da står det not availibe el noe slikt. Står stort sett not-avalible på alle menyer som har med justering av selve skjermbilet, ikke farger og sånn.

 

Dette skjedde forøvrig da jeg skulle se film i 1080p på tv fra pc'en, og konfigurerte skjermen fra nvidia-kontroll panelet. Har et GTX260-kort. Kan det være noe feil med skjermen??

Lenke til kommentar
kjører du rett oppløsning i windows a? altså det som er optimalt for skjermen? kan hende det har blitt justert ned et hakk eller noe når du kobla til tv.

joda klart det, har 1920x1200 i oppløsning. Tror ikke det er der problemet ligger... Tror kanskje feilen ligger i nvidia control panelet, det var jo der problemet startet.. skal sjekke litt nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...