PaulKemp Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hei alle, Spillte igår coop på Gears 2 med en kompis. Tok recover gamertag for å få spille med meg sjøl, og idag tok jeg igjen recover gamertag hjemme på min egen konsoll for å hente den ned igjen. Da jeg tok recover igjen på min egen, hadde jeg ikke noen av acheivementsa jeg fikk igår. Problemet var at han ikke hadde vært online med konsollen FØR jeg tok recover. Han koblet den opp rett etterpå jeg tok recover. Jeg har prøvd å ta recover igjen etter han har vært online. Noen tips?
Hiltur Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 De er borte. Om du er uheldig kan du ikke ta den på nytt heller. Problemet ligger i at Xbox Live aldri fikk vite at du tok Achievementene. Har mistet 1500 Gamerscore selv på samme måte, og de kan jeg ikke ta på nytt.
Kjeksmestern Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Du kan jo sikkert ta de på nytt om du begynner på en ny save først
PaulKemp Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Hvis jeg recover gamertagen på hans konsoll igjen da, de ligger ikke lagret der?
Hiltur Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det hjelper ikke. Problemet ligger i at du aldri lastet opp Achievementene dine til Xbox Liver før du gjenopprettet din "gamle" profil.
simentp Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 noen som vet om dette blir fikset med den nye oppdateringen 19.nov?
Hiltur Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Det er ikke noe å fikse. Human error ved at han recoveret før han lastet opp resultatene.
PaulKemp Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Ja, tabbe det! Trodde konsollen hans var online, men den stod på rommet uten nett! Katta. Da vet jeg i hvert fall det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå