pululf Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hei! Jeg står fast på en del av dead space... Jeg skal feste en "beacon" på en gigantisk asterioide, men det klarer jeg ikke fordi jeg blir most of de armene som beveger seg over den med faste mellomrom. Jeg har prøvd å få dem til å gå sakte med stasis, men det funker ikke... Det funker heller ikke å bruke stasis på de hjulene som sender blå stråler på asteriden... Hva skal jeg gjøre nå?
Betongmannen Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hopp på asteroiden når armene er borte og gå ut i verdensrommet. Ang. de hjulene så skal du bruke stasis på dem og skyte de lysende "greiene" inni.
pululf Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 (endret) Hopp på asteroiden når armene er borte og gå ut i verdensrommet. Ang. de hjulene så skal du bruke stasis på dem og skyte de lysende "greiene" inni. Lysende greier? EDIT: skjønte nå. Endret 8. november 2008 av pululf
l0wlife Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Du må hoppe opp på asteroiden når armene er lengst i fra deg og løpe som F over på andre siden der du er trygg for armene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå