Douglas Quaid Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Nokon som har erfaringar med nettbutikken englevakten.no? Eg har leita etter eit produkt som berre dei har, men i og med at eg aldri har høyrt om sida eller finn erfaringar på nettet vil eg sjekke her før eg eventuelt kjøper noko.
Douglas Quaid Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Creative CB8100 headset. Har nett øydelagt eit creative headset som eg var utruleg godt nøgd med, og siklar no etter dette her.
weebl Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 prøvde meg på et raskt søk etter det jeg å men fant ingenting, kan heller ikke si noe om denne butikken, har aldri hørt om den før. der ikke ut som om de har noe spesiellt konkuransedyktige priser heller. så de har nok ikke store omsettningen kan jeg gå ut ifra. kan kanskje være verdt å skjekke opp prisen på headsetet med utenlandske butikker også
Douglas Quaid Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Eg sendte ein e-post til dei i forrige veke, og har enno ikkje fått svar. Det kan vel antydast at det kanskje ikkje er heilt seriøse greier det her.
DoniDracula Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Eg sendte ein e-post til dei i forrige veke, og har enno ikkje fått svar. Det kan vel antydast at det kanskje ikkje er heilt seriøse greier det her. Kjøp denne istedet da: Sennheiser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå