Gå til innhold

Farcry2 lagger mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg har spillt farcry2 i snart en måned og har ikke hatt noen problemer med det. Men nå i dag når jeg skulle spille lagget det så sykt mye. Det tar lang tid før spillet oppfatter at jeg rører musa og tastaturet og jeg klarer ikke å spille det. så jeg lurer på hva jeg må gøre for å løse dette?

mvh-Crysis fan:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Kanskje du har veldig mange programmet gående i bakgrunnen? Itunes er et herk på min pc ihvertfall.

Gjest Slettet+513
Skrevet (endret)

Farcry 2 Update gjorde det samme med meg i dag

Endret av Slettet+513
Skrevet
hei! jeg har spillt farcry2 i snart en måned og har ikke hatt noen problemer med det. Men nå i dag når jeg skulle spille lagget det så sykt mye. Det tar lang tid før spillet oppfatter at jeg rører musa og tastaturet og jeg klarer ikke å spille det. så jeg lurer på hva jeg må gøre for å løse dette?

mvh-Crysis fan:)

- Slå av alle unødvendige programmer

- Reinstaller spillet

- Prøv forskjellig version

- Sjekk temperaturen på komponentene når du er in-game

Skrevet
har ingen program enn jeg hadde på tidligere. skal prøve å reinnstalere det men hvordan finner jeg savegamen?

Det ligger i My Games i mine dokumenter..

Skrevet

jupp bekrefter at farcry 2 lagger mer en før etter at den nye patchen ble installert. ikke har de heller fikset det med at spillet krasjer hver halv time i DX10, likte ikke denne patchen.

Skrevet

Det er ingen grunn til å starte ein PC vs. konsoll krangel. Dette har ikkje noko med trådens emne å gjere. Eit innlegg er sletta.

Skrevet (endret)

Jeg hadde også problemer med Far Cry 2. Det fiksett seg med og slå av antialiasing.

Så prøv det:D

Endret av Limose
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg tror den største grunnen er at andre program ligger oppe samtidig.

Jeg har selv farcry 2 og spiller det på en ganske rå gaming pc. Aldri noen problemer, men når det plutselig kom opp et sånn virusscan program midt i spillinga så var det bitte litt hakking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...