Gå til innhold

Stor retropakke fra Sega (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL
Det er godt mulig. Tror det var Mega Drive I som hadde et Alex-spill innebygget. Uansett, svært gode nyheter dette med retropakke.

 

Har det kommet pris på pakken?

Har en Mega Drive II med Alex Kidd in Miracle World stående her. Så dette er en annen Alex Kidd enn den jeg har hvertfall

Det var Master System som hadde Miracle World innebygget. Alex Kidd in the Enchanted Castle er det eneste spillet i serien som ble utgitt på Mega Drive, spillet er for øvrig ikke like bra som Miracle World heller.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette en dårlig spøk?!

Jeg satt og så videoer på youtube mens jeg mimret over Sonic The Hedgehog 2 og andre spill på min Sega Mega Drive, på torsdag, og bestemte meg om at jeg SKULLE få fikset SEGA maskinen min og få prøvd disse spillene igjen.

Så når jeg så denne artikkelen (ja, først nå) så fikk jeg omtrent hjertestans.

 

Dette skal kjøpes!

 

 

Edit: Noen som husker hva spillet i denne reklamen heter?:

 

Det er i alle fall et spill jeg skulle ønske var i pakken. Jeg lette frem Sega-en min nå foresten, med 2 orginale spaker\ kontrollere :love:, men spillene er sporløst forsvunnet :ohmy:

 

Edit 2:

Mickey Mouse-spillene er et must! :)

.... nå ødela du gleden min. Hadde gitt mye for å fått spilt et av de spillene igjen, nå som jeg husker det :p

Første og beste COOP jeg har spilt.

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Det er godt mulig. Tror det var Mega Drive I som hadde et Alex-spill innebygget. Uansett, svært gode nyheter dette med retropakke.

 

Har det kommet pris på pakken?

Har en Mega Drive II med Alex Kidd in Miracle World stående her. Så dette er en annen Alex Kidd enn den jeg har hvertfall

Det var Master System som hadde Miracle World innebygget. Alex Kidd in the Enchanted Castle er det eneste spillet i serien som ble utgitt på Mega Drive, spillet er for øvrig ikke like bra som Miracle World heller.

Blanda korta mine litt der ja :blush:, var selvfølgelig Master System II jeg mente.
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Master_System_II.jpg
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...