Signatur Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hei Vurderer å kjøpe en 37" LCD tv for å bruke den som spillskjerm. Støtter dagens nye spill 1366x768? Noen som bruker en LCD tv til spill og som kan dele litt erfaringer om dette ? Alternativet er jo å kjøpe en Full HD tv, men det koster jo litt mer.
Andersr89 Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Ja de aller fleste spill støtter den oppløsningen.
Toa Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Hei Vurderer å kjøpe en 37" LCD tv for å bruke den som spillskjerm. Støtter dagens nye spill 1366x768? Noen som bruker en LCD tv til spill og som kan dele litt erfaringer om dette ? Alternativet er jo å kjøpe en Full HD tv, men det koster jo litt mer. Har ihvertfall ingen problemer med de spillene jeg har spilt. Jeg spiller stort sett kun på LCD-tv'en min i 1360x768 oppløsning (nettopp spilt gjennom Half-Life 2 nå, som ikke engang er et spesielt nytt spill).
TCi Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Om du bruker HDMI-kabel istedet kan du få full HD om TV-en støtter det.
Fenixen Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 han sa jo at tven ikke støtter det Alle spill kan spilles på tven din.. uansett om de har høyere eller mindre oppløsning. Jeg bruker LCD-tv til spill og det funker utmerket det. Er langt fra like bra som en god plasma på film, men på pc-bruk og spill er lcd greiest. Men du får hva du betaler for somregel, hjelper ikke med fancy oppløsning osv om tven har møkkdårlig kontrast og fargegjengivelse. Husk å les litt tester før du kjøper deg en tv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå