Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fi**elukt på fingra, går pokker ikke bort


Gjest Ikke_en_spøk

Anbefalte innlegg

Unnskyld, men hva er det dere godtar?

 

Hadde vært uaktuelt for meg å være i nærheten av en jente som ikke har god underlivshygiene - har aldri merket fiskelukt og aldri skal jeg gjøre det heller. Og det samme gjelder naturligvis tilbake.

Isj folkens, høres fryktelig usexy ut :p

 

Når det gjelder lukter så pleier eddik å ta det meste, eller sånn jernsåpe man får på jernia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huff, nesten litt ekkelt å lese igjennom egentlig.. Hvis det hadde luktet/smakt vondt av meg håper jeg kjæresten min hadde sagt ifra!

 

Så ille kan det da vel ikke være? Er jo normalt å vaske seg iallefall en gang morgen og kveld? Det lærer man til og med på skolen.. Men man skal ikke vaske seg for mye heller... (Da får man lett sopp etc... Bakteriene liker fuktighet.. )

Lenke til kommentar

Sikker på at det ikke bare er en slags form for mystisk psykisk effekt, at du innbiller deg at det lukter selv om det ikke gjør det? Placebo, lixzom?

 

Zalo skal være alt du trenger. Med mindre den dama di har noe veldig mystiske kjemikalier der nede.

 

Brannvesenet har et sånt ikke-nødnummer, du kan ringe der og spørre. De har nok peiling på Hazmat og sånt. Jeg kjenner en fyr i statens strålevern også, kan sikkert få deg i kontakt med dem hvis du tror det kan være noe radioaktivt.

 

Seriøst, to uker. Jeg sliter med å tro på det. Men kanskje det er mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...