Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Når en firewall ikke er nok...


Anbefalte innlegg

Med den løsningen jeg har hjemme har jeg en hardware firewall fra 3com og en software firewall fra Trend Microsystems. Alikevel blir jeg utsatt for angrep av den morsomme typen; CD-ROM er som spretter opp av seg selv og CD-brennere som presser seg gjennom døren på kabinettet.

 

Spørsmålet er da: Finnes det en mere aggresiv måte å beskytte pc'en på?

og kan jeg lage helvete for fjortisa som sitter og tror at de er skikkelig 1337 |-|4x0|2?

 

Hevnen er søt vet dere... :woot:

 

mvh.

 

Grimbo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eh?

 

Sikker på at du ikke har en morsom trojaner, eller et virus på maskinen din?

 

Yes, bajbe. har kjørt virusscan som er oppdatert i dag faktisk, i tillegg har jeg også tatt en runde med Spybot Search&Destroy uten at disse fant noe

 

så det så :yes:

Lenke til kommentar
Med den løsningen jeg har hjemme har jeg en hardware firewall fra 3com og en software firewall fra Trend Microsystems. Alikevel blir jeg utsatt for angrep av den morsomme typen; CD-ROM er som spretter opp av seg selv og CD-brennere som presser seg gjennom døren på kabinettet.

 

Spørsmålet er da: Finnes det en mere aggresiv måte å beskytte pc'en på?

og kan jeg lage helvete for fjortisa som sitter og tror at de er skikkelig 1337 |-|4x0|2?

 

Hevnen er søt vet dere... :woot:

 

mvh.

 

Grimbo

 

Hehe!:) Er nok ikke noen trojan eller noe sånn! Du er nok utsatt for noe sånn som dette:

 

http://macro.homelinux.com/~macro/ihQ.jpg

 

Florerer mange sånne på nettet for tiden. Oppgrader med siste sikkerhetspatcher du så skal det være fixa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...