Gå til innhold

Sende inn Xbox'en


da9mt

Anbefalte innlegg

Xboxen min fekk RRoD, og eg ringte til kundestøtte der dei sa at nokon skulle komme og hente Xbox'en min. Det kom ein mann frå DHL i dag med eska eg skulle sende Xbox'en i. Sånn eg forstod det på mannen eg snakka med frå kundestøtte skulle det komme nokon frå DHL med ei eske eg skulle legge Xbox'en i, også skulle dei ta den med seg. Men han frå DHL kom bare med eska og reiste, kva skjer nå? Skal det komme nokon andre å hente eska med Xbox'en i, eller skal eg sende den med posten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DHL var og henta boksen min for litt over en time siden.

 

De var her forrige torsdag også, men da var jeg ikke hjemme.

I morges ringte jeg for å avtale tid med DHL for henting av xboxen, men da sa de til meg at de hadde kasta returesken da det hadde gått så lang tid siden sist de prøvde å levere den.

Jeg måtte så ringe MS for å be dem sende meg en ny eske, og ett par timer senere hadde jeg eska på døra.

Den hyggelige DHL ansatte tok seg tid til å pakke xboxen oppi eska, før han kjørte avgårde.

Andre gang jeg får problemer med boksen, og servicen er igrunn upåklagelig. :thumbup: MS

Lenke til kommentar
Kan nok tenkes at informasjon ble tapt under samtaler MSFT og DHL.

 

Eneste du kan gjøre, er vel å ringe tilbake å spørre hva som skjer? Eller, om det er noen klistremerker på esken, er det bare å sende den.

 

Birger :)

 

Fekk med noken klistermerker med noko tal og strekkodar på som eg skulle feste på utsida av eska. Er det då berre å sende den med posten? Og må eg betale ein liten formue for å få sendt den til utlandet?

Lenke til kommentar
Fekk med noken klistermerker med noko tal og strekkodar på som eg skulle feste på utsida av eska. Er det då berre å sende den med posten? Og må eg betale ein liten formue for å få sendt den til utlandet?

 

Ring DHL og avtal henting. Jeg prøvde å få sendt med posten en gang, men de tok ikke imot den. Frakten er forhåndsbetalt, men det er med DHL den skal sendes.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ringte nettopp folka for å få fikset Xboxen min. De sa at det kommer noen folk på døra med en boks. Men jeg er litt usikker på et par ting:

 

Når de kommer på døra med esken,skal jeg bare pakke in xboxen, og de tar den med seg der og da? Eller er det slik at jeg bare får boksen av de i første omgang, også kommer de tilbake en annen dag for å hente boksen? Var litt usikker på det der.

 

Lurte også på om de ringer meg før de kommer på døra?

 

Er det noe annet jeg burde vite? Signering av papirer and what not?

 

Dumme spørsmål I know. Men jeg snakket med en svenske og skjønte ikke bæret av hva han sa til tider. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Ringte nettopp folka for å få fikset Xboxen min. De sa at det kommer noen folk på døra med en boks. Men jeg er litt usikker på et par ting:

 

Når de kommer på døra med esken,skal jeg bare pakke in xboxen, og de tar den med seg der og da? Eller er det slik at jeg bare får boksen av de i første omgang, også kommer de tilbake en annen dag for å hente boksen? Var litt usikker på det der.

 

Lurte også på om de ringer meg før de kommer på døra?

 

Er det noe annet jeg burde vite? Signering av papirer and what not?

 

Dumme spørsmål I know. Men jeg snakket med en svenske og skjønte ikke bæret av hva han sa til tider. På forhånd takk.

Jeg sendte xboxen med UPS 09.01.09 og fikk den tilbake 23.01.09. Fikk ny faktisk. Det som skjedde meg var at jeg kom tilbake fra jobb og der stod det en tom eske. De ringte aldri selv om jeg oppga mobilnummer til dama hos Microsoft. I esken stod det hva jeg skulle gjøre. Jeg klistret på pakkelappen etter å ha pakket boxen i esken og deretter ringte UPS. De kom dagen etterpå og hentet den.

 

Det som var litt kjipt var at når de leverte den tilbake så ringte de ikke eller sendte sms. De bare satt den på trappa mi. Og jeg var på ferie. Heldigvis oppdaget naboen min esken og tok vare på den :) Takk nabo...

Endret av perkforr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...