bergen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hei! Kan noen hjelpe med med en macro der jeg, med en knapp, kan skifte mellom et 2-hånds våpen og over til en øks i hver hånd. Jeg vil bruke denne for å kunne skifte til fiskestang når det skal fiskes og tilbake til "vanlige" våpen dersom noen skulle finne på å angripe en fredfull fisker. Jeg har 2 like økser, men er usikker på om det kan bli et problem i og med at navnet er det samme. På forhånd takk
Lightningwolf Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Hva er problemet -Grendel-? Kan hende jeg er dust men jeg syns det var et jævlig godt spørsmål og en god plan jeg. Kan desverre ikke hjelpe da det lengste jeg kommer til macroing er og self devoure megselv og legge boss quotes i macroene mine xD.
John Keats Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Neida, bare syntes det var litt av en ting å spørre om macro til
Tor92 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 er ikke så vanskelig egentlig. feks: /equip "item name" Main-Hand (tror jeg) /equip "item name" Off-Hand har prøvd, får det ikke helt til å funke, men har fått main-hand til å funke da. Håper det hjelper litt.
Magnus1001 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Mener du må ha en slags 2in1 macro. Altså at du må ha feks. alt+e får å equipe fiskestanga de. også at den equiper begge 1h om du bare trykker e. Husker ikke ossen det skal skrives får å få et til. Eller så kan du bruke noe noncombat greier som jeg ikke aner så mye om. da vil den equipe begge 1h om du er i combat og 2h(fiskestang) om du ikke er i combat. spør i macro tråden:D
Nevvis Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 /equip fiskestang /equip MH øks /equipslot 17 OH øks Tror det skal funke, er jo bare å forsøke
FOOrK Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 /equip Name of 2Her /equip Name of 1Her /equip Name of 1Her euqip er å foretrekke over equipslot.
John Keats Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 /equip Name of 2Her/equip Name of 1Her /equip Name of 1Her euqip er å foretrekke over equipslot. Nei for han hadde to like onehanders. Aller letteste er vel bare å bruke dressingroom med keybinds for å bytte outfits
C-Style Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Du kan jo bruke Item-Rack. Jeg bruker hvertfall den til å bytte mellom pvp og pve utstyret mitt. Veldig enkel å sette opp også.
bergen Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 Takk for gode forslag! equip fiskestang /equip MH øks /equipslot 17 OH øks er det nærmeste jeg har kommet, men den vil kun gi meg øks i main hand. Offhand forblir tom. Fler forslag tas i mot med takk!
John Keats Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Closetgnome og keybinde våpenbytte der er vel eneste jeg veit om da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå