JBKnutsen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) Hei! Jeg tenkte jeg skulle kjøpe Guild Wars, for å spille med noen venner (De skal kjøpe samtidig). Ja, før dere kommer med en "Kjøp Wow" kommentar, har jeg to spørsmål. Er det fremdeles noen som spiller? Er det noen steder i Bergen jeg kan få tak i det? Endret 6. november 2008 av JBKnutsen
JBKnutsen Skrevet 7. november 2008 Forfatter Skrevet 7. november 2008 Ok, takk. Noen som vet om det er å finne i Bergen (Ikke deluxe ugaven)?
karakas Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 (endret) direct2drive har 4 forskjellige GW ihvertfall. http://www.direct2drive.com/buy-mmo-pc-games-download Endret 7. november 2008 av karakas
RBKhater Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Kjøpte nettopp The Complete Collection med alle 4 spillene i butikken for 350 kr!
JBKnutsen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Kjøpte nettopp The Complete Collection med alle 4 spillene i butikken for 350 kr! Hvor da?
RBKhater Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 (endret) Kjøpte nettopp The Complete Collection med alle 4 spillene i butikken for 350 kr! Hvor da? Platekompaniet, Oslo city. De har det vel i Bergen og? Samme pris på nettbutikken forresten. Endret 8. november 2008 av RBKhater
JBKnutsen Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Kjøpte nettopp The Complete Collection med alle 4 spillene i butikken for 350 kr! Hvor da? Platekompaniet, Oslo city. De har det vel i Bergen og? Samme pris på nettbutikken forresten. Joda, Platekompaniet fins i Bergen og. Problemet er bare at Deluxe Edition koster 450 kroner, og du får bare EotN (Eller noe sånt) og grunn spillet. Kan jo sjekke senere i dag, kanskje de har fått inn noe nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå