AkutaTwillight Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 (endret) Hei. Driver å skal kjøre demoen til FM09. Først hadde jeg problemer med å starte det, men det hadde med DirectX å gjøre, så nå driver jeg å laster ned det. Men når jeg trykket "Download", og vinduet kommer opp og innstalleringa skal begynne, får jeg denne meldingen: http://s15.photobucket.com/albums/a384/Mac...enedDirectX.jpg Hva gjør jeg nå?! Endret 5. november 2008 av AkutaTwillight
JohndoeMAKT Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Har du googlet feilmeldingen? Hvis du har gjort det og fortsatt ikke får det til er et stab in the dark at du kjøres services.msc i Start->Run, og starter opp servicen "Crypto...".
AkutaTwillight Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Dette hjelper ikke. Jeg har prøvd det flere ganger, og jeg har logget på. Problemet er der fortsatt.
JohndoeMAKT Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Har du prøvd å installere i sikkerhetsmodus? Hvis ikke det fungerer: Try clearing out your %TEMP% directory and your %WINDIR%\System32\DirectX\WebSetup or %WINDIR%\SysWow64\DirectX\WebSetup directory and retry the websetup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå