Gå til innhold

Rusten pc-bygger trenger tips.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holderpå å sette opp en ny gaming pc til meg selv også vil jeg bare forsikre meg om at denne pc'en duger.

Jeg skal bygge i mitt gamle kabinett, og erstatter alle komponentene bortsett fra cd-brenneren.

Min handlevogn

Er det noen som ikke passer sammen av delen eller er lett å slett udugelige??

Noe som kan gjøres får å kutte ned med en tusen lapp uten at jeg mister så alt for mye ytelse??

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg holderpå å sette opp en ny gaming pc til meg selv også vil jeg bare forsikre meg om at denne pc'en duger.

Jeg skal bygge i mitt gamle kabinett, og erstatter alle komponentene bortsett fra cd-brenneren.

Min handlevogn

Er det noen som ikke passer sammen av delen eller er lett å slett udugelige??

Noe som kan gjøres får å kutte ned med en tusen lapp uten at jeg mister så alt for mye ytelse??

Ville kanskje gått for e8400 eller e8500 hvis det er bare gaming du skal bruke den til. også ville gått for ett hd4870 kort, som kan oppgraderes senere. husk CF.

Skrevet (endret)

okey, nå har jeg sett meg litt mere omkring og sett at DDR3 har kommet, så jeg lurer på om det er smartere å bytte til DDR3?

Og da må jeg bytte ut hovedkort.

men de har annen brikkesett enn hva det var på hovedkortet jeg hadde funnet, har det noe betydning egentlig??

Endret av BigVaLeN
Skrevet

Og velg annen RAM.

Kjøp 2x2GB med PC8500! Da får du 1066MHZ i stedet for 667Mhz som du har valgt. Vil merkes!

Og velg som sagt Intel E8400, som er C2D, du trenger ikke 4 kjerner på spilling i dag.

Kjøp et hovedkort som støtter Crossover/SLI, også kjøper du heller et bedre skjermkort, evt 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...