Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til Cerwin vega vmax 12


Devil123

Anbefalte innlegg

En kompis av meg har tenkt og kjøpe seg Cerwin vega vmax 12 bass element...

han lurer da på hvilken forsterker han burde ha...noen forslag?

det er fortsatt uvisst om han skal ha ett eller 2 elementer så gjerne skriv opp forsterker valg for 1 element og 2 elementer

 

og hvor stor burde kassa være målt i liter.

 

og noen som er kjent med disse elementene? spiller de bra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiller helt griet, men ikke mye SQ ;)

Lukket kasse på 20liter, eller reflekskasse på 28,3liter, med 2stk porter på 9x66cm... Litt tungdreven, men en soundmagus x-1502 gjør vel jobben, hvis du skal ha det billigste... Ellers så er jo dynabel BF4501 et greit valg.

kan du utdype svar ditt litt?=P vi skjønnte ikke hva du mente med de måla dine..=P

 

Men er Cerwin Vega Stroker pro 12 bedre? og er de noe lettere og ta? hvilken forskerker burde han ha hvis han kjøper de i stede?

Lenke til kommentar

Jeg personlig, synes ikke CV er noe spes, det spiller med masse trøkk, men ikke såveldig pent... Stroker er ikke noe bedre, men spillernok litt mere brutalt enn Vmax...

 

MÅ det være CV da?? Det finnes jo masse som er bedre ;)

 

Vet ikke hvordan jeg skal skrive det noe særlig mere tydelig:

Hvis du lager lukket kasse til 1stk Vmax, så skal den ha innvendig mål på 20 liter.

 

Hvis du lager bassreflekskasse til 1stk Vmax, så skal den ha 28,3 liter innvendig mål, samt 2stk bassrefleksrør som måler 9cm i diameter, og som er 66cm lange ;)

Lenke til kommentar
Jeg personlig, synes ikke CV er noe spes, det spiller med masse trøkk, men ikke såveldig pent... Stroker er ikke noe bedre, men spillernok litt mere brutalt enn Vmax...

 

MÅ det være CV da?? Det finnes jo masse som er bedre ;)

 

Vet ikke hvordan jeg skal skrive det noe særlig mere tydelig:

Hvis du lager lukket kasse til 1stk Vmax, så skal den ha innvendig mål på 20 liter.

 

Hvis du lager bassreflekskasse til 1stk Vmax, så skal den ha 28,3 liter innvendig mål, samt 2stk bassrefleksrør som måler 9cm i diameter, og som er 66cm lange ;)

aha...han er ute etter trøkk..hvis det hjelper...noen forslag tl noe annet da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...