Fylla Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 heisan, har hatt litt problemer med kontoen i det siste og blizzard ber meg om og sende Authentication key og alt informasjon til dem. og problemet er at jeg finner ikke WoW Manualen der Nøkkelen står. mulig og få nøkkelen fra blizzard?
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Nei? Da hadde de jo ikke spurt om den. Grunnen er jo at de skal ha bevis på at det er deg.
Fylla Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 ja skjønner det, men problemet er at jeg finner ikke wow cd'ene eller manualen så da sliter jeg?
Lightningwolf Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Da er du fucked ja. Det eneste du kan gjøre da er å sende inn en faks med bilde av Passet/Førerkort/Bankkort for å bevise at du er du.
Fylla Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 takk. et spørsmål til før jeg gir meg, når jeg nå har sendt bilde av Førerkortet. og Blizzard gir meg grønt lys, er det mulighet og få Nøkkelen da dem vet at jeg er meg ?
Lightningwolf Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det vet jeg ikke, men det er kanskje best hvis du ringer customer support da de sikkert vet dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå