Ter0nd Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Hallo Jeg har alltid lurt på hva som er forskjellen på den hvite og den svarte aldersmerkingen på et spill med pegi aldersmerke???
Dunedain Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Hvis du tenker på og så tror jeg det ikke er noen som helst forskjell, enn at disse fargene passet best på bakgrunnen.
Rescue me Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Tviler også på at det er noen forskjell utenom at de har bedre kontrast mot forsjellige bakgrunner.
Joananas Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det er spillutgiverne som velger hvordan den merkingen skal se ut så lenge den er tydelig og er på forsiden av coveret sånn at de selv kan tilrettelegge hva som ser best ut for hvert enkelt-cover. Tror jeg (:
vikingkylling Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Sort er minste aldersgrense. Hvit er høyeste aldersgrense.
Cashmere Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Når jeg blir stor vil jeg bli som deg, thecrow!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå