tomsi42 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) At det viktigste for en haiker er et håndkle; det er noe alle fans av Douglas Adam vet. Her et fargerikt utvalg på tilbud i Cochem. 1/100s, f/5.6, ISO 200, 29mm EOS 30D og Tamron 17-50mm f/2.8 Tom Endret 2. november 2008 av tomsi42
Kurt Grusom Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Fint dokumentarfoto, men helt ærlig synes jeg ikke dette har noe i BK å gjøre som et 'fotografi'. Hvis du har en tanke/historie bak det, som jeg ikke har skjønt, kunne du fortalt den?
lurfelus Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 (endret) Dette gir meg ingenting egentlig. Som Kurt Grusom sier er dette også for meg kun dokumentering. Et mer spennende utsnitt, enten om det er mer med i bildet eller du velger en annen vinkel tror jeg kunne tjent motivet. Litt mer spennende redigering kunne vært med på å gjøre bildet litt mer interessant. Mest av alt tror jeg motivet i seg selv ble litt for kjedelig. Edit: skrivefeil Endret 3. november 2008 av lurfelus
Inc Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Fargerikt ja. Litt kjedelig ja... Og når jeg begynte å lete etter skrivefeil, da var toget gått. Sry mac
kaaholm Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Kjedelig? Er dere fargeblinde? Jeg likte det godt, og spesielt det at de håndklærne som ligger nederst er brettet på en annen måte. Fiffig detalj. Gjentagende former, flotte farger og skikkelig ordnung. Derfor mener jeg også at prislappene (og smekken?) bryter litt for mye med strukturen. Hvis eieren av stativet hadde sett en annen vei tror jeg nok at jeg hadde fjernet dem (midlertidig selvfølgelig!) og gått så nærme at kanten rundt ble borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå