Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blir sett på som "klovn"


Anbefalte innlegg

Begynte på videregående for tre måneder siden. Etter en liten stund ble jeg kjent med en jente i parallell-klassen.

JEg begynte å like henne bedre og bedre etterhvert som vi begynte å bli bedre kjent.

Problemet er at jeg gjorde det som jeg tidligere har brukt for å ødelegge for meg selv. Jeg blir nervøs når jeg feks skal be henne ut, og begynner å oppføre meg som en klovn. Komme med latterlige ting å si eller spørre, ting som jeg angrer på et halvt sekund etterpå.

Vi har enda samme gode tonen som vi hadde fra begynnelsen, men det er vanskeligere for meg å få i gang en godt samtale før hun går i frykt for jeg skal "drepe" den med dårlige vitser.

Noen som har noe tips om hvordan jeg kan innlede en samtale på et bra vis?

For etter en viss stund blir jeg mer avslappet og kan spørre henne ut, uten å oppføre meg som Jokeren på crack.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS: Ikke vær sjenert og sånn når du sier det. Se henne i øyet. Ikke lag en big deal ut av det :)

 

Gjør hva du vil. Ikke tenk at du må imponere henne, eller at du må bevise noe. Da ender du bare opp med å oppføre deg rar. Det er faktisk noe i det når jenter sier "Vær deg selv". Problemet er at de fleste gutter ikke vet hva det betyr.

 

Jenter er ikke så forskjellige fra gutter. Tenk over hva du vil og GJØR det du vil.

Lenke til kommentar
Gjest BeenThere-.-

Heihei.. Har vært borti dette..2 av mine beste venner ble forelsket i samme jente.. Alt gikk fint til en dag de to guttene gikk å visket seg imellom (om wow faktisk), og dette likte ikke jenta.. Senere på kvelden stakk de to guttene visst ifra jenta, og da ble hun ihvertfall forbanna. Jaja, etter 1 uke med hatmeldingen mellom guttene og jenta, så har ting ordna seg no, så no er begge forelska i hu igjen :ph34r:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...