Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Hei. DvD-Rom ødela cd'en min igår. Hadde sikkert lagt den skeivt innpå, men eneste som er igjen nå er deler av den. Så jeg lurer på, hvordan skal jeg få spilt BF2 Online nå ? Lovlig vis. Vil helst slippe og kjøpe nytt BF2 spill om det ikke trengs, da jeg får en ekstra nøkkel jeg ikke har bruk for. Samt er det 200 kroner spart. Der ser dere det jeg fikk ut av spilleren.
IcedInsanity Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Den så SÅNN ut da den kom ut av spilleren?
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Den så SÅNN ut da den kom ut av spilleren? Ja, måtte rive opp lokket og dra ut det jeg fikk ut. Resten ligger igjen inni
Kjøleskapmannen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Lovlig vis: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=41488 Har selv spilt med mini image i snart 2 år og har ikke hatt noen problemer!
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 (endret) Lovlig vis: http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=41488 Har selv spilt med mini image i snart 2 år og har ikke hatt noen problemer! takk Endret 2. november 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Ståle Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det har vært en tråd om dette før, og det er visstnok ulovlig å diskutere MiniImages på dette forumet. Men du burde få ut alle delene av CDen som er igjen inni spilleren, ellers kan CD-spillerne og andre CDer bli ødelagt også.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Det har vært en tråd om dette før, og det er visstnok ulovlig å diskutere MiniImages på dette forumet. Men du burde få ut alle delene av CDen som er igjen inni spilleren, ellers kan CD-spillerne og andre CDer bli ødelagt også. tenker jeg bare hiver den, hehe. ikke mye og ta vare på, cd'en lå på skrå i rommet, og armen var bøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå