akle Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Hei. Er på utkikk etter et multipalyer racing spill, sån på samme tastatur(ikke online) Av bil spill liker jeg Gate og offroad, noe ala NFS. Men helst ikke simpel bane racing. Om spillet er gammelt eller nytt kommer på det samme. Noen forslag?
akle Skrevet 1. november 2008 Forfatter Skrevet 1. november 2008 (endret) Det så da ut som et online spill!? Endret 2. november 2008 av akle
akle Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Ingen forslag? Kvaliteten på spillet kommer på det samme. Mest for og ha noe når netter på skolen bryter sammen!!!
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Ingen forslag?Kvaliteten på spillet kommer på det samme. Mest for og ha noe når netter på skolen bryter sammen!!! Hva med å jobbe med skolearbeid?
Exxia Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Det så da ut som et online spill!? Sorry ja La ikke merke til at det skulle være på samme tastatur.
elO91 Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 (endret) Det er fullt mulig å spille mot hverandre på Trackmania Nations Forever uten å spille online. Forøverig har jeg nettopp dette spillet liggende på en minnepenn, og det fungerer finfint på skolepcen min. Man kan ikke spille samtidig, så man får bytte på. Gratis er det også www.trackmania.com Endret 6. november 2008 av elO91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå