Gå til innhold

Unreal tournament 2003 + cd key trøbbel ?


Anbefalte innlegg

heisann alle sammen.

jeg har kjøpt ut2k3, og gitt den til broren min også slik at han og jeg kan spille på nett, når den ene ikke er på selvsagt.

men nå lurer jeg på om ikke begge var på nett samtidi igår ? fordi når jeg fyrer opp ut2k3 så står det bare qurying master server, også står den bare der ?!?!? det kommer ingen server liste og sånt. er cd-key oppleget oppdaget eller er det andre som har samme problem pga server problemer hos dem ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vi spiller ikke sammen

han spiller når jeg ikker spiller og omvendt, siden jeg stort sett spiller på natte tid sover han. men jeg tror vi spilte likt igår.

 

men på den andre siden burde ikke jeg ha blitt disconected da ? med meldingen "cd key in use or cd key is invalid ?" noen advarsel burde jeg vel ha fått ?

 

eller er bare master servern nede ?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke se noen grunn til at dere ikke skal kunne spille en om gangen uansett hvem maskin dere bruker. Merkelig.

 

Last ned All Seeing Eye her http://www.downseek.com/download/21945.asp Det lister alle servere for deg fra i et eget vindu uten at du trenger være i spillet

Jeg syntes det var mye mer oversiktelig når jeg spillte UT2k3, iom at det også lister andre spill du har. Jeg fikk etterhvert problemer med cd-keyen min, dette viste seg i form av at jeg joina en server via Eye, spillte noen minutter og ble så kicka med en eller annen error melding.

 

Jeg trur i mitt tilfelle at en annen person hadde fått tak i samma key som meg.

 

Men en annen ting, har du installert den nyeste patchen, kanskje det er problemet?

Lenke til kommentar

Mange server kjører en sånn setting at bottene fyller den opp til en viss grad. Det funker som følgende:

 

Eksempel

 

ServerA har til enhver tid 6/12 spillere. Disse 6 plassene er fylt av botter med mindre noen andre joiner. For hver person som kommer vil en bot forsvinne, dvs at når det er 3 personer på serveren vil det bare være 3 botter der. Er det syv personer på servern så er alle bottene vekk.

 

Jeg husker ikke hvor lang responstiden er på bottene før dem forsvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...