Gå til innhold

Chattetråd for fotballtards

Giallorossi

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Føler vi trenger en slik tråd, hvor alle tards kan poste om alt og ingenting, men hovedsaklig om Fotball, Fylleturer og alt annet shitt skal postet her ;)

Poster som Roma-suger blir slettet umiddelbart, vi vet alle svare på dette :!:

Har dere et bedre forslag til emnetittel - fyr laus.

Håper jeg har plassert denne tråden riktig, eller så kan Mods'a (A.k.a Alastor) flytte tråden ;)

Endret av Giallorossi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra initiativ Giallo, men har på følelsen at denne tråden er borte om 20 minutter av Juliess :p

Ellers, gleder meg vanvittig til harejakt på Eikerapen i morra! :D

Skrevet
Bra initiativ Giallo, men har på følelsen at denne tråden er borte om 20 minutter av Juliess :p

Ellers, gleder meg vanvittig til harejakt på Eikerapen i morra! :D

Hehehe, da kan Juliess flytte den til OT-delen her på forumet ;)

Gleder meg sykt til ælj jakta selv :p

Skrevet
Føler vi trenger en slik tråd, hvor alle tards kan poste om alt og ingenting, men hovedsaklig om Fotball, Fylleturer og alt annet shitt skal postet her ;)

Poster som Roma-suger blir slettet umiddelbart, vi vet alle svare på dette :!:

Har dere et bedre forslag til emnetittel - fyr laus.

Håper jeg har plassert denne tråden riktig, eller så kan Mods'a (A.k.a Alastor) flytte tråden ;)

Fotball, øl og damer.

Skrevet
Enda verre! Du kaller vel ikke deg selv "tard"? :p

Hva er feil med denne tråden? Bør ligge i fotballdelen, akkurat som FM ikke bør ligge i spilldelen.

Hva annet skal jeg kalle meg? Jeg vil ikke være en eller annen vanlig fyr - noe jeg forhåpentligvis har fått til. :p

Postet riktig eller ei, det bedømmer Mod når han (Eller hu) kommer ;)

Skrevet
Sitert fra førsteinnlegget ditt: 'men hovedsaklig om Fotball

Hvis du hadde fulgt med i den tråden og generelt andre tråder, så har Moderatorene veldig mye jobb i å rydde opp i slike tråder - kort sagt, jeg hjelper moderatorene (ikke det at det var min hovedhensikt) :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...