Gå til innhold

Bærbar, gjerne tablet., 13,3''. Busjett: 9000,-

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Dette er tredje gangen jeg poster her de siste fire årene. Denne gangen har pcens grafikkkort tatt kvelden (1,5 år gammel) så da lurer jeg på om jeg like gjerne kan kjøpe meg en ny en. Dette er tingen: Jeg ønsker meg en bedre PC men til mindre enn jeg kjøpte for forrige gang. Dette var konfigurasjonen sist:

ASUS Grunnmodell Z96S GeForce 8600M GS WSXGA+ (Z96S-BARE)

INTEL Core 2 Duo T7300 2.0GHz 32-bit 800FSB 4MB(BX80537T7100)

2 X TRANSCEND 2GB JETRAM DDR2 667MHz SO-DIMM (JM488Q643A-6)

PRODUKSJONSVARE 160GB SATA 5400RPM 2.5" (160GBSATA54002.5)

MICROSOFT Windows Vista Home Basic 32-bit, norsk OEM (66G-00596

Prisen var 12500,-

Håper dere kan hjelpe meg med å finne meg en ny bærbar som sagt er like god eller litt bedre. Jeg bruker den til (litt) spilling (FIFA ol.), men mest til programmering, design og kontorarbeid. Altså helt generelt.

Men det jeg ønsker meg spesiellt må være slik en table PC. Siden jeg nå studerer vil jeg gjerne ha en hvor man kan rotere skjermen og legge ned og skrive på. Vet dette trekker opp prisen litt, men håper dere kan komme med eksempler på både uten og med. Ikke mindre enn 12,1'' og helst ikke 15,4''. Maks prisen jeg ønsker å legge meg på er 9000,- Har forresten sett på Toshiba u400, er dette noe?

Har egentlig ikke mer krav enn det uten at det skal være en ytelsessterk PC, men selvfølgelig være fin! Takker veldig mye for tips. Men er kjipt for kjøpte en ny lader te 600 kroner som jeg fikk brukt tre ganger....

Endret av HoaXed
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Isåfall. Hva med modellen under. TX2590. Kan ikke se noe nevneferdig forskjell uten om nesten 2000 kroner i forskjell!

Håper noen iallefall kan hjelpe!

http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p...bc:36159%3br:pg

Jeg råder deg til å styre unna. Jeg sitter på en nå, men skal bytte den! Saken er den at trykkfølsom skjerm er ikke så kult, når den har dårlig sensitivitet. Og skjermbildet er elendig. Det er en glassplate ytterst med et grumsete lag, som antakelig har med touchpaden å gjøre. Ikke pent. Ut ifra det som skrives i

denne testen av en eldre modell, så regner jeg med at skjermen er akkurat den samme og anmelderen var ikke spesielt imponert da heller. Siden den tid har vi fått iphone og i sammenligning blir dette som en rusten Lada.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...