Shifty Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, Fallout 3 kræsjer rett etter du har "fyllt" 19 år, tror jeg det er, etter at Abatha eller hva hun heter ber deg gå til kontoret til The Vault Overseer, og etter at jeg har fått 9mm hu, Baseball Bat, og BB gun fra bordet, og skal løpe mot Officer Kendall. Prøvde å starte New Game, men spillet kræsjer på samme sted. Noen andre som har samme problem, crashs osv?
Nielsen75 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Mange som sliter med kræsj og frys i dette spillet, det er så jeg nesten gruer meg til å prøvde det når jeg kommer hjem.
Xp3ri3nZ Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Ja, Fallout 3 kræsjer rett etter du har "fyllt" 19 år, tror jeg det er, etter at Abatha eller hva hun heter ber deg gå til kontoret til The Vault Overseer, og etter at jeg har fått 9mm hu, Baseball Bat, og BB gun fra bordet, og skal løpe mot Officer Kendall. Prøvde å starte New Game, men spillet kræsjer på samme sted. Noen andre som har samme problem, crashs osv? Ja første timene sleit eg og med at spillet frøs hele maskinen, så eg måte restarte. Skrudde av Antialiasing og Anisotropic filtering så har eg ikke hatt noen krasj etter det.
Roiku Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Hvilke skjermkort har dere? Jeg har Radeon HD 3870 X2 med nyeste Omega-driverne. Alle innstillinger på ultra quality (4 eller 8x AA og 15xAF) 1680x1050. Jeg har ikke hatt noen ustabile situasjoner enda, og jeg har kommet meg et godt stykke ut i villmarka. Jeg anbefaler å prøve Omega-driverne (www.omegadrivers.net). Mange 3D-applikasjoner ble mer stabile med disse, og ytelsen gikk også opp noen hakk.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Kan jeg anse meg selv som utrolig heldig som ikke har opplevd noe som helst av problemer etter ca.10 timer med spilling? Ikke problemer med [alt] + [tab]ing heller. Hardwaren min er heller ikke noe å skryte av.
Skurupu Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 (endret) Jeg har runda spillet. Opplevde aldri noen problemer. Har du prøvd å skru av ting som skygger og lignende? Hvis den slutter å kræsje så veit du i hvert fall hva problemet er. Endret 31. oktober 2008 av Skurupu
Shifty Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 Ja, heldig. Men jeg prøvde å sette keybindings til default, og etter det har jeg ikke opplevd noe som helst bortsett fra to random crasher hvor jeg måtte dra en hard reboot. Prøvde alle mulige løsninger fra brukere på Fallout 3-forumet uten hell, men klarte altså å fikse det. Jeg vet iallefall at mye av problemet er lyd-baserte. Har et 4870X2, Q9550, 4gb ram, Vista 32-bit.
Anech Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 VIL-HJEM! Har nesten ikke hatt id til å prøve spillet, men har ikke kresja hos meg, holder vel på i det 19-årstingen... kom i alle fall til å sette to kuler i hodet til Kendall tror jeg det var. =/
Nielsen75 Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Det er nok som et lotteri, dette, de fleste får all dritten, mens noen få utvalgte slipper unna. :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå