andymann Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Jupp. Far cry 2 vil ikke kjøre i full screen? Hva gjør jeg? Har leitet på option om det er en mulighet for å fjerne dette, men finner det ikke
Core2Dude Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 (endret) LOL! Har det samme stygge problemet! Hvordan kunne Ubisoft glemme å integrere window/fullsreen mode knapp i instillingene?! Etter å ha kjørt benchmark blir nå spillet startet opp i windowmode noe som irriterer meg grenseløst. Kan jo ikke spille årets spill i WINDOW MODE!! :@ EDIT: takker Bestof81... litt rart at det er slik da... Btw, syns det virker veldig rart når det hakker ved 50-60fps! Det kommer også større "oppheng" eller "lagg" hvert 5sekund eller så dersom jeg skrur opp instillingene litt. Ja, har nyeste driver, nei skjermkort er ikke defekt. EDIT2: For de som har HD 4870 512MB og spiller Far Cry 2. IKKE OVERKLOKK SKJERMKORT xD Da lagger det som beskrevet over... lol altså... Endret 29. oktober 2008 av Core2Dude
Bestof81 Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Trykk ALT+ENTERså får dere fullscreen. Måtte gjøre dette et par ganger før windowed mode forsvant..
TCi Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Vi har en tråd om dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1026630 Ta i bruk forumets søkefunksjon før dere oppretter en tråd. Stenges
Anbefalte innlegg