Gå til innhold

LG KU990 har bestillt. Hva er positivt/negativt med den?


Dott^

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den har hatt terningkast 5 og "amobil anbefalt" helt siden den ble testa den :p Og jeg så på den testen både igår og iforrigårs og for flere måneder siden, har alltid vært 5, det må vel være 5 (Eller 6) for å få "amobil anbefalt" såvidt meg er bekjent..

Så enten så du feil eller så var det en feil på siden deres...

 

Dessuten baserer telenor sine tester på amobil sine og der står det også 5:

http://www.telenormagasinet.no/tester/mobi...ikler/lg-ku990/

Se, nå står det fire igjen .... :thumbdown:

post-172109-1225485013_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ja det er rart at de veksler mellom 4 og 5 på den måten.. visste ikke det jeg :nei:

Men, den får god kritikk andre steder, f.eks på phonearena.com der den får 9 av 10 og excellent :)

Tror man får MYE for pengene! Det jeg synes er kjipt med den er at den har høyere SAR-verdi enn mange andre av LG-mobilene :p

Lenke til kommentar
Ja det er rart at de veksler mellom 4 og 5 på den måten.. visste ikke det jeg :nei:

Men, den får god kritikk andre steder, f.eks på phonearena.com der den får 9 av 10 og excellent :)

Tror man får MYE for pengene! Det jeg synes er kjipt med den er at den har høyere SAR-verdi enn mange andre av LG-mobilene :p

:dontgetit:

Følte meg dum nå, har ikke peiling på mobil, så du må forklare meg: Hva er SAR verdier? :blush:

Lenke til kommentar
Sparer ennå litt på netonnet.no på denne mobilen

Takker for tipset :)

 

Da har jeg et siiste spørsmål, siden det ikke er WiFi på den :(

Er det dyrt å surfe på internett med Telenor? Kan desverre ikke finne noe på Telenor sine nettsider :thumbdown:

Når jeg snakker om å surfe på netttet, tenker jeg på å se på Youtube, msn etc.

Hva hadde det "caca" kommet på om jeg hadde surfet en time?

Takker meget for svar :D

Lenke til kommentar
Er det dyrt å surfe på internett med Telenor?

Ja.

 

12,50 kr pr MB. 1 MB er omtrent hovedsida til VG Nett. Da sier det seg selv at det fort blir dyrt. Youtube ville jeg styrt unna. MSN er derimot ganske billig, da man ikke sender avgårde mye data ved å skrive noen linjer tekst.

Takker for svar ;)

 

Men fy faen å dyrt!!!!

Jaja, får tenke på det til i morgen :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja, det er veldig dyrt hvis du ikke har fastpris på data. Per MB koster det 12,50 kroner. Fordelen med Telenor og Netcom er at de har makspris hver dag, slik at hvis du bruker telefonen til å streame, laste ned el.l., så vil det ikke overstige 75 kr dagen hos Telenor. Men likevel blir det totalt sett dyrt. Hvis du f.eks. bruker telefonen til slikt annenhver dag, så blir det likevel over 1100,- i måneden. ( http://www.telenor.no/privat/mobil/tjenest...bilen/index.jsp )

 

Hvis du kjøper deg et abonnement for data, så blir det med en gang rimeligere. Det kan du lese om her: http://www.telenor.no/privat/mobil/abonnem...mobiltbredband/. Det mest populære tilbudet er "Kveld og helg" til 119 kr/mnd. Da kan du surfe fritt hver dag fra 17-07, og hele helgen (+ helligdager o.l.). Videre er MB-prisen redusert til 5 kr/MB fra 07-17, og maksprisen er satt ned til kr 50 pr dag. Det er vesentlig billigere, men databruk på mobilen er dessverre fremdeles generelt dyrt.

Lenke til kommentar
Hei.

Kjøpte min lg ku990 på fredag og er kjempe fornøyd! :)

 

Hadde en nokia n82 før denne,og eg liker lg'en mye bedre..!

Trolig de beste kjøpet for 2500kr :)

Så flott da :) Er det noe du ikke er fornøyd med? kameraet, musikkspilleren etc? :)

 

Peppep: Takker for svar ;) Si at jeg kjøper meg Fribruk (overtale mamma :!: ) Hvordan får jeg fri bruk på mobilen? Fribruk, innebærer det fribruk på pc, og mobiltelefoner (bare en eller flere?)

Lenke til kommentar
Peppep: Takker for svar ;) Si at jeg kjøper meg Fribruk (overtale mamma :!: ) Hvordan får jeg fri bruk på mobilen? Fribruk, innebærer det fribruk på pc, og mobiltelefoner (bare en eller flere?)

Du kan enten kjøpe med et usb-modem til 1 kr (med dyrere månedspris), men det er beregnet for de som vil surfe på pc-en, og er derfor ikke så aktuelt for deg. For 119,- i måneden kan du få "kveld og helg" som en tilleggstjeneste til det vanlige telefonabonnementet ditt. Eller du kan gjøre akkurat det samme med "fri bruk", til 499,- i måneden.

 

Ring kundeservice eller stikk innom telekiosken for å fikse det.

Lenke til kommentar
Peppep: Takker for svar ;) Si at jeg kjøper meg Fribruk (overtale mamma :!: ) Hvordan får jeg fri bruk på mobilen? Fribruk, innebærer det fribruk på pc, og mobiltelefoner (bare en eller flere?)

Du kan enten kjøpe med et usb-modem til 1 kr (med dyrere månedspris), men det er beregnet for de som vil surfe på pc-en, og er derfor ikke så aktuelt for deg. For 119,- i måneden kan du få "kveld og helg" som en tilleggstjeneste til det vanlige telefonabonnementet ditt. Eller du kan gjøre akkurat det samme med "fri bruk", til 499,- i måneden.

 

Ring kundeservice eller stikk innom telekiosken for å fikse det.

takk, da får jeg sjekke opp dette neste gang jeg er utenbys ;)

Lenke til kommentar

Med fri bruk eller kveld & helg kan du i prinsippet bruke det både på mobilen og på PCen, men det blir litt mer tungvint. Du må da ha det som et tillegg på mobilabonnementet ditt, og så må du bruke telefonen som modem til å koble opp PCen - eventuelt kan du bestille tvillingsim, slik at du har ett simkort til telefonen og tvillingsim til PCen (men da må du kjøpe USB-modem utenom).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...