Gå til innhold

Amentio og tilbakemeldingar


Anbefalte innlegg

Er det berre meg eller brukar dei lang tid på å svare på epost etc. ? Har bestilt noko av dei, betalte dei sist fredag, og har ikkje høyrt eit kvekk sidan. Før den tid "avbestilte" eg ein ordre, men dei har fortstatt ikkje svart meg.

 

Har no kontakta dei, men forventar ikkje svar før ut i neste veke..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem7055
Er det berre meg eller brukar dei lang tid på å svare på epost etc. ? Har bestilt noko av dei, betalte dei sist fredag, og har ikkje høyrt eit kvekk sidan. Før den tid "avbestilte" eg ein ordre, men dei har fortstatt ikkje svart meg.

 

Har no kontakta dei, men forventar ikkje svar før ut i neste veke..

 

Prøv å send dem en ny epost, og sjekk epostadressen nøye for stavefeil. Min erfaring er at de er lynraske med kundeservice. Kjøpte en harddisk en gang som viste seg å være defekt, fikk tilsendt en ny dagen etter at jeg hadde gitt beskjed :)

Lenke til kommentar

Den erfaringen jeg har med Amentio er at de er treige å svare på mail, kommer ikke igjennom på tlf, osv.

Dette var riktignok noen år siden, men ut ifra første post her så høres det ikke ut til at de har forbedret seg vesentlig.

 

Edit: Ett par av mailene jeg sendte da jeg kjøpte komplett pc derifra for ett par år siden er fortsatt ubesvarte :)

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

Ikke hatt noen problemer med Amentio kundeservice. Har handlet der et 20 talls ganger både privat og gjennom egen bedrift. Bestandig svart kjapt og godt på mine henvendelser! Som regel dagen etter. De har hatt billige priser, men dyr frakt. Dette har jeg påpekt flere ganger og nå har de senket fraktprisen. Som sagt bare gode erfaringer fra min side.. Har egentlig aldri hatt noe tull med noen nettbutikkers kundeservice.

Lenke til kommentar
Gode erfaringer her også med kundeservice hos Amentio. Du har sikkert sendt svar til ordrebekreftelsen (noreply?)

 

Hehe, nei, det har eg ikkje. No nettopp ringte ein nordlending frå Kårstad Transport (transport firma..) og han sa til meg at han hadde to pakkar i lastebilen sin som tilhøyrte meg. Han visste ikkje heilt kor adressa mi var, så eg måtte veilede han litt, og eit par minutt etter stod lastebilen utafor huset mitt :p Eg signerte, og han reiste igjen like raskt som han kom. Eg gjekk inn att og lurte på kva i all verden det kunne vere. Frå "Tech Data" elns. Eg opna opp papp øskjene, og inni der var halve ordren min, den andre er på veg :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...