Gå til innhold

Simracing for alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg kjører pr. i dag 3 forskjellige klasser simracing i en norsk liga. Det er godt og vel 30 faste førere og vi vokser til stadig. Flere svenske medlemmer har vi også. Vi bruker pr. i dag Rfactor for å kjøre vå¨re løp, i egenproduserte mods. Vi har 3 klasser, Formel 1, Formel 3000 og GT.

Jeg vil anbefale dere å ta en titt på www.rln.no og se på våre sider, det er der massevis av løpsvideoer med mye heftig racing innehold. Enhver med sans for bilsport vil sette pris på å bli med på dette. Det er også den garantert billigste måten å holde på med motorsport på(tryggeste også), og vi har flere medlemmer som har konvertert fra ekte baneracing og blitt med på simracing.

Grunnen til at jeg legger inn denne tråden er at vi ønsker flere medlemmer. Og flere morsomme mennesker å kjempe om possisjoner på banen med.

f1rlnbanner.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske pent utført side, enkel å navigere og med mye informasjon. Den ble lagt til i mine favoritter, selv om jeg for tiden ikke holder på med slikt (har ikke hatt ratt etter at jeg kvittet meg med MS SW FFB). PC racing linken er død for min del, men de andre ser ut til å fungere som forventet. Forumet/ene virker også å ha en del interessant og lærerikt stoff. Dette må jeg si var en god første post i forumet :)

Skrevet

Heisann

takker for det, PCracing linken er død ja, det har vært jobbet mye med siden den siste tiden og den henger igjen fra en stund tilbake da vi hadde en Porsche support serie, noe som nå er byttet ut med GT bilene og f3000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...