Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Intet signal på sjermen :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

heij. har et teit problem med pcen min. i går skiftet jeg skjerm, og maskinen fungerte fint helt til loadinga inn til windows var ferdig. da kom de intet signal på skjermen.

så prøvde jeg og skifte tilbake til den gamle crt skjermen, og fikk samme problemet.

så fik jeg tips av en kompis og ta ut den ene ram brikken, for og så starte opp. så jorde jeg det. da fikk jeg se noen jeg ikke hadde sett før. da fikk jeg ikke bilde i det hele tatt. så tok jeg ut den rambrikken, og satte inn den jeg hadde ute. da ble det bilde.

så satte jeg inn begge og det skjedde det samme som det jeg nevnte først øverst i teksten.

trenger hjelp.

takk på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
heij. har et teit problem med pcen min. i går skiftet jeg skjerm, og maskinen fungerte fint helt til loadinga inn til windows var ferdig. da kom de intet signal på skjermen.

så prøvde jeg og skifte tilbake til den gamle crt skjermen, og fikk samme problemet.

så fik jeg tips av en kompis og ta ut den ene ram brikken, for og så starte opp. så jorde jeg det. da fikk jeg se noen jeg ikke hadde sett før. da fikk jeg ikke bilde i det hele tatt. så tok jeg ut den rambrikken, og satte inn den jeg hadde ute. da ble det bilde.

så satte jeg inn begge og det skjedde det samme som det jeg nevnte først øverst i teksten.

trenger hjelp.

takk på forhånd.

hmmm får du i det hele tatt noe bilde? kommer du eks inn i bios? i så fall hvis du får bilde noen secunder er d eventuelt en driver feil

Endret av jorgen9362
Skrevet

hmmm får du i det hele tatt noe bilde? kommer du eks inn i bios? i så fall hvis du får bilde noen secunder er d eventuelt en driver feil

jaja. kmr in i bios. er det noe jeg kan gjøre der?

jaja. kmr in i bios. er det noe jeg kan gjøre der?

Skrevet

Har opplevd noe lignende etter skifte av skjerm. Hadde bilde under post, men ikke etter at Vista startet.

Skiftet tilbake til den gamle skjermen, men fortsatt ikke bilde i windows.

Etter litt googling fant jeg et tips om la både PC'en og skjermen stå helt uten strøm, med skjermkabelen frakoblet, noen minutter.

Merkelig nok fungerte det, kan ikke helt skjønne hvorfor....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...