Gå til innhold

Kjøp hos CDON, feil produkt levert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forhåndsbestile "Fable 2 Limited Collectors Edition" fra CDON.com for en stund siden og fikk et vanlig Fable 2 eksemplar tilsendt. Nå har det seg slik at jeg ikke gadd vente på at dem skulle sende det riktige eksemplaret til meg, så jeg åpnet spillet, og har vel dermed brutt plomberingen. Informerte CDON om dette, muligens har de ikke sett den beskjeden i og med at dem nå har sendt den riktige utgaven.

Siden dårlig kundeservice fra CDON spør jeg her; Må jeg betale for 2 spill nå, eller kan jeg eventuelt returnere det produktet jeg egentlig ville ha (det er på vei til meg nå), og beholde den vanlige utgaven av "Fable 2"?

Isåfall vil jeg ha betalt mer for produktet enn det kostet, men det kan jeg leve med. Spurte faktisk om refusjon, men det var da jeg fikk til svar at de skulle sende en returkonvolutt bla bla, så jeg kunne returnere den feilsendte varen.. + at dem hadde registrert ny ordre på den riktige utgaven. Med andre ord gjorde dem alt annet enn det jeg spurte om. Hadde kunnet leve uten "Limited Collectors Edition".

Beklager mye tekst, men dette var en passe komplisert sak:p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Om de ikke har sendt den sender du epost til kundeservice og ber om at orderen stoppes, om den er sendt bruker du 14 dagers angrerett. Da må du betale porto, men det kan ikke bli alt for mye :)

Mye tekst er bare bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...