HLSolbjorg Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Instalerte WLM 9.0Beta tidligere i dag, men fant ut at MSN Plus ikke virket Gikk til msn.no og lastet ned nyeste Windows Live (ikke beta)... 8.* Avinstalerte/slettet alt som hadde med wlm 9.0b å gjøre, og startet install for wlm 8.* Etter jeg trykket at jeg ikke ville delta i produktforbedring, fikk jeg denne: Prøvde med å godta produktforbedring, men funka ikke det heller Så, noen som veit hvordan jeg kan få tilbake gode gamle wlm? Trenger MSN Plus! pga gmsn (Logitech G15) Edit: Prøvde Windows Install Cleaner elns, men funka ikke, har også søkt på google etter Windows Live Suite won't install EDIT2: Når jeg prøver å instalere 9.0b igjen, får jeg at jeg allerede har en nyere versjon instalert :S Endret 27. oktober 2008 av HLSolbjorg
maedox Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Kjør Windows Installer Cleanup Utility: http://download.microsoft.com/download/e/9...1bd/msicuu2.exe Da kan du fjerne en delvis/ødelagt installasjon av WLM. Og for fremtiden; Hold deg langt unna MS Beta-er. De er sykt buggy. Det er ikke som Google betaer som faktisk er brukbare til daglig.
HLSolbjorg Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Prøvde den Windows Installer Cleanup Utility tingen, er det liksom bare å instalere den? Eller skal man kjøre den på en måte? Instalerte WICU, men får samma feilmld igjen -.- Endret 27. oktober 2008 av HLSolbjorg
maedox Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Du må kjøre programmet og velge Windows Live Messenger i lista og trykke remove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå