CaStiLLo499 Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 hei, jeg har et problem med min bærbar (Dell Vostro 1500) jeg er ikke helt sikker på hva som kan ha skjedd med den. men isåfall. på lørdag så spillte jeg og fettern min css med den (vi hadde lan) når vi slutta å spille, så poppa det opp et vindu fra Antivirus programmet om en trojaner, og jeg klikka på "delete" knappen.(veit ikke hvor den kom fra) når han dro hjem, så slo jeg av pc'en og det så ikke ut som om noe hadde skjedd med pc'en. men dagen etter når jeg slo på pc'en for å printe noen ting ut, så slo den seg på, den starta opp windowsen, men skrivebordet kom ikke frem. prosessoren var på 80-90% konstant selv om det ikke var noen programmer som gikk, og alle ikonene på skrivebordet var borte. jeg får ikke gjort noe. jeg kan gjærne re-formatere på nytt... men problemet er at jeg vil ha de dokumentene ut fra pc'en, som er ganske viktige før jeg re-formaterer pc'en. og jeg har prøvd på "safemode"... skjer det samme noen som kan hjelpe meg? :S takker for en løsning
yxrkt Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 booter maskinen med en linux live cd/dvd så kopierer du bare filene du skal ha.
CaStiLLo499 Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Skrevet 28. oktober 2008 booter maskinen med en linux live cd/dvd så kopierer du bare filene du skal ha. greit jeg skal prøve det, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå