Bluth Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Hei! Jeg har et problem.. Plutselig når jeg skulle starte dataen min her, så kom jeg til der windows loader, så starter den bare på nytt igjen! Jeg tenkte at noe var galt, så jeg skulle formatere den.. Men fikk ikke formatert heller, fordi får ikke bootet ifra cd-rommen heller! er samme problemet der med load av windows! har satt på boot rekkefølgen, men er fortsatt samme problemet! Bruker en Vista cd visst det har noe å si. noen som kan hjelpe meg..? Endret 27. oktober 2008 av tilhengeren
del_diablo Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Finn en XP installasions CD og put it. Start og kjør CD. Velg reparer system eller hva pokker som kommer(noe for å gjeopprete systeme ditt). Og velg "Gjennopprett via kommandolinje" vis du finner den eller lignende. Så er du i DOS! Derretter etter passorde vis det kreves, skriver du "CHKDSK /r" uten klammene. Skriv "EXIT" tror e det e, for å skru av. Ta ut CD og se om den funker.
Bluth Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Skrevet 27. oktober 2008 Så det funker altså ikke med en vista cd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå