Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med Cpu eller frequency... hjelp ;D


Anbefalte innlegg

har akkurat kjøpt meg ny pc, som jeg har bygd selv.. og hver gang jeg restarter pcen så får jeg opp den meldingen "Warning! Now system is in the safe mode. Plaese reset CPU or Freguency in the cmos setup", noen som vet hva dette kan være? Og noen ganger får jeg ikke på pcen, den går men skjermen, mus og tastaturet kommer ikke på !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, som noen poengterer her; kjøpt pc-deler for 21 lapper og ikke liker å leke i BIOS...? Hallo??? Noen som har gjort et lite bomkjøp her?

Hvis man ikke liker å leke i BIOS, bør man overhodet ikke handle pc-deler for så mye penger... Da er mer 12'000 et fornuftig sted å havne.

Hvis ikke en 42" skjerm er inkludert i prisen da...

Problemet med å handle state of the art pc er at det krever utrolig mye tid og kunnskap for å få det til å funke. Heldigvis for deg har du noe som heter angrerett..

 

Du kan jo starte med å fortelle hva du har kjøpt da... Det du har sagt er omtrent like nyttig som å gå til doktoren og si "jeg har vondt et sted"

Lenke til kommentar

Kan jeg få spørre hva du har kjøpt?

21.000 kroner for en pc er ganske drøyt om du da ikke har kjøpt både skjerm, vannkjøling, dyreste mus og tastatur + ett bra lydanlegg.

Selvfølgelig er det meget mulig å kun kjøpe hardware for denne prisen, men som andre har sagt, hva skal du med dette?

 

Du er forresten ganske avslørt att du ikke kan så mye, du har spurt i en annen tråd om hvordan du resetter bios.

Du skal ha pluss for å ha bygget pcen selv.. men jeg sitter her og forundrer litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...