Gå til innhold

TES: Problem når jeg skal patche oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle installere patch 1.2 på oblivion, men den stopper helt i starten også får jeg melding der det står "Old file not found". Leste at det kan komme av at man prøver å installere feil patch, har installert mods eller har en cracka versjon. Jeg har ingenting sånt så skjønner ikke helt hva jeg gjør galt. Noen som vet eller har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv hvis du gidder å re-innstalere spillet og patche på nytt, funker i hvert fall hos meg da jeg hadde et lignende problem med patchingen (hadde heller ingen mods innstalert).

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg får også en sånn melding med "Old file not found. However, a file with the same name was found. No update done since file contents do not match." Og det var med English (US) patchen. Og jeg prøvde å re-installere spillet også, men det funka ikke og det kom opp en akkurat samme beskjed, bare at den stopper underveis med den samme meldingen. Jeg har også en UK patch som gjelder for europa, men da kom det opp en melding med "Invalid Patch File". Jeg er veldig forvirra med det versjon greiene, skulle det ikke gå med (US) patchen eller åssen sjekker man åssen versjon man har?

Skrevet
åssen sjekker man åssen versjon man har?

Vel, kjøpte du det i Europa eller USA? ;)

Jeg kjøpte det her i Europa, men med UK patchen får jeg en beskjed der det står: "Invalid patch file" =/
Skrevet (endret)
Jeg kjøpte det her i Europa, men med UK patchen får jeg en beskjed der det står: "Invalid patch file" =/

Da skal du nok ha UK-patchen, altså Oblivion_v1.2.0416UK.exe (dersom du har Shivering Isles skal du ha ShiveringIsles_v1.2.0416English.exe). Prøv å laste den ned på nytt (og reinstaller gjerne en gang til i samme slengen).

Endret av MiSP
Skrevet
Men lasta jeg ned den nyeste patchen nå, eller åssen får jeg lasta ned nyere patcher? Er det fra samme link? :)

Du har den nyeste ja, tviler på det kommer noen nyere. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...