Marbash Skrevet 27. oktober 2008 Skrevet 27. oktober 2008 Har foresten et annet problem og. Jeg hadde for leeenge siden en warriorlvl60 som var registrert på en hotmail adresse. Men nå som jeg skulle sjekke den etter flere års opprom, så er hotmail kontoen min oppløst. Er det mulig å få tak i den konten da? Det er vel bare å lage en konto med samme navn igjen det? Hos Hotmail. Hvis det ikke er noen andre som har gjort det før deg da.
MrLuni Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter Skrevet 28. oktober 2008 Har foresten et annet problem og. Jeg hadde for leeenge siden en warriorlvl60 som var registrert på en hotmail adresse. Men nå som jeg skulle sjekke den etter flere års opprom, så er hotmail kontoen min oppløst. Er det mulig å få tak i den konten da? Det er vel bare å lage en konto med samme navn igjen det? Hos Hotmail. Hvis det ikke er noen andre som har gjort det før deg da. Fixet. Viste seg at jeg hadde brukt en gammel online konto
cHilfiger Skrevet 28. oktober 2008 Skrevet 28. oktober 2008 Hvis hu er fin så funker nok det også du. joa, hun er ganske fin sjø
SnusHanen Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 må uansett vært no dumheter da... man mister ikke bare en konto
MrLuni Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter Skrevet 29. oktober 2008 må uansett vært no dumheter da... man mister ikke bare en konto Ikke lån bort kontoen...
Kellendil Skrevet 29. oktober 2008 Skrevet 29. oktober 2008 Denne karen her prøvde å scamme en kompis av meg også, så han driver nok i stor stil ja.. :/ Har en MSN adresse han logger på nå og da..
Dkdaffy Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan er det egentlig han scammer dere? Er det en form for lvling tjeneste han tilbyr eller noe i den dur?
MrLuni Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan er det egentlig han scammer dere? Er det en form for lvling tjeneste han tilbyr eller noe i den dur? nop.. Han har bare tatt kontoen og flyttet eller byttet namn på char.
DaXoN Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Moralen er vel Aldri lån vekk kontoen til folk du ikke kan få tak i ^_^ Men kan du ikke ringe tec suport og ta en prat med de *blizz ofc* eventuelet prøve og forklare saken din der at du er blit svindlet og dritt og om de kan delete / skifte pw og sende det på din mail *vis du husker den*
Myrwae Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan er det egentlig han scammer dere? Er det en form for lvling tjeneste han tilbyr eller noe i den dur? nop.. Han har bare tatt kontoen og flyttet eller byttet namn på char. Tullprat. Man kan bare ikke ta en konto uten videre. Jeg vil si at dette har du rotet godt til selv og da må du bare kjenne konsekvensene av utfallet.
MrLuni Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan er det egentlig han scammer dere? Er det en form for lvling tjeneste han tilbyr eller noe i den dur? nop.. Han har bare tatt kontoen og flyttet eller byttet namn på char. Tullprat. Man kan bare ikke ta en konto uten videre. Jeg vil si at dette har du rotet godt til selv og da må du bare kjenne konsekvensene av utfallet. Gi meg passordet ditt da, så skal jeg ta din konto
DisplayName123 Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Så du gav ham passordet ditt? Jeg synes i så fall ikke synd på deg i det hele tatt. Enig med Myrwae. Du får bare ta konsekvensene av din egen dumhet.
SnusHanen Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 ganske så enig der gitt Inxs, lite å syte over da når man ikke tenker lengre enn nese rekker..
MrLuni Skrevet 30. oktober 2008 Forfatter Skrevet 30. oktober 2008 ganske så enig der gitt Inxs, lite å syte over da når man ikke tenker lengre enn nese rekker.. Jeg hadde hans passord og da.. Saken hadde ikke hvert noe problem viss jeg hadde all info om kontoen. Jeg husker ikke svaret på secret question, andressa jeg brukte. Og CD key ligger 4timer unna. Og ID på kontoen består av mitt fornamn og stebror min sitt etternamn, så det finnest ikke noe ID til kontoen
SnusHanen Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 start opp på nytt og lær av de feilene du gjorde på denne kontoen i steden, sparer tid på det:P
Myrwae Skrevet 30. oktober 2008 Skrevet 30. oktober 2008 Hvordan er det egentlig han scammer dere? Er det en form for lvling tjeneste han tilbyr eller noe i den dur? nop.. Han har bare tatt kontoen og flyttet eller byttet namn på char. Tullprat. Man kan bare ikke ta en konto uten videre. Jeg vil si at dette har du rotet godt til selv og da må du bare kjenne konsekvensene av utfallet. Gi meg passordet ditt da, så skal jeg ta din konto Beklager, men jeg er ikke så lysten på å dele min egen konto med andre. Jeg anbefaler deg å bare begynne helt på nytt fordi jeg tviler på at du kan forklare hvordan du har rotet det til for Blizzard sin kundesupport.
Aiven Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Slik jeg ser det har du to valg: 1.Se på det som at han har gjort deg en tjeneste, slutt med WoW for godt og finn på noe som gir deg noe tilbake i stedet. 2. Besøk han og krev kontoen din tilbake. Om du er liten, ta med deg en venn eller to. Ikke ta med våpen, da det gjør mer skade enn nytte. If you don't stand up for something, you will fall for anything. Lykke til.
MrLuni Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 Slik jeg ser det har du to valg: 1.Se på det som at han har gjort deg en tjeneste, slutt med WoW for godt og finn på noe som gir deg noe tilbake i stedet. 2. Besøk han og krev kontoen din tilbake. Om du er liten, ta med deg en venn eller to. Ikke ta med våpen, da det gjør mer skade enn nytte. If you don't stand up for something, you will fall for anything. Lykke til. Har starte med RAF så jeg har straks 2x 60's + deathknight strax Og ja jeg kunne tatt meg en tur, men det koster flesk og tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå