Gå til innhold

Utesteder i Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei. har aldri vært ute i Oslo før, og skal ta med meg to jenter rundt der i november. Vi er 20 alle tre. Noen av dere som bor der som vet hvilke utesteder vi bør besøke om kvelden?

 

Dette er et vanskelig spørsmål i og med at jeg ikke vet hvordan "ute" personer dere er. Er MANGE utesteder i oslo, men faen hvor forskjellige folk er :p Jeg har vært med forskjellige gjenger ut på såkalte "Drit bra steder" men ikke alle har falt i smak. Vil anbefale deg og ta en titt her:

 

http://uteliv.no/i4/

 

+ å høre på hva andre har å si selvfølgelig. Jeg har desverre ingen spesifikke steder å henvise til. Onkel Donald liker jeg godt tho :)

Lenke til kommentar
Dette er et vanskelig spørsmål i og med at jeg ikke vet hvordan "ute" personer dere er. Er MANGE utesteder i oslo, men faen hvor forskjellige folk er :p

 

Ja, skjønner det. Problemet er at jeg egentlig kjenner disse jentene veldig dårlig på dette punktet, og får ikke tatt kontakt nå før vi skal møtes heller.

 

Jeg ble litt i tvil etter å ha sett linken din, kommer man inn som 20-åring på onkel donald?

Lenke til kommentar
Dette er et vanskelig spørsmål i og med at jeg ikke vet hvordan "ute" personer dere er. Er MANGE utesteder i oslo, men faen hvor forskjellige folk er :p

 

Ja, skjønner det. Problemet er at jeg egentlig kjenner disse jentene veldig dårlig på dette punktet, og får ikke tatt kontakt nå før vi skal møtes heller.

 

Jeg ble litt i tvil etter å ha sett linken din, kommer man inn som 20-åring på onkel donald?

 

Nei der sa du noe. Er vel 24 på Donald. Meen, det er jo ikke en siden for "onkel donald" da. Det er for uteliv generelt. Og aldersgrense står inne på de fleste, hvertfall mest poppulære stedene. Jeg brukte denne siden i starten, når jeg skulle ta med militærkompiser for første gang ut i oslo. (Var i garden, bor i akershus. Kunne ikke om en dritt, men de tror at man det hvis man bor "så nære")

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...