alleibruk Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Etter å ha apilt gjennom sp som var sånn ca ok, tenkte jeg å prøve mp delen. Den er faktisk kjempe gøy Har dog sine mangler som att du ikke kan skyte gjennom dører osv, men har noen taktiske elemeter some er gøy. Noen andre som spiller dette? vanskelig å finne ok servere med bra ping. Og enda skjeldnere er der å finne ett bra lag som følger orderer og støtter deg med å ta flagg/forsvare. Men når man er heldig å havner på ett bra lag, er det gøy. Endret 25. oktober 2008 av JohndoeMAKT
Banandan Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Ja har prøvd, men synes det var litt mye bugs\lag til at jeg orker og spille noe, om det kommer en patch så har jeg lyst å sjekke det ut. Ellers ble jeg faktisk irritert over SP delen også faktisk, føles ut som hitbox er helt idiotisk, man MÅ jo nesten alltid gå rundt AI'en for å faktisk treffe de, det kombinert med hitbox bugs og idiot teammates som ikke har lært seg å skyte enda fikk meg til å legge det spillet bort for en periode.
alleibruk Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Ja har prøvd, men synes det var litt mye bugs\lag til at jeg orker og spille noe, om det kommer en patch så har jeg lyst å sjekke det ut.Ellers ble jeg faktisk irritert over SP delen også faktisk, føles ut som hitbox er helt idiotisk, man MÅ jo nesten alltid gå rundt AI'en for å faktisk treffe de, det kombinert med hitbox bugs og idiot teammates som ikke har lært seg å skyte enda fikk meg til å legge det spillet bort for en periode. Vel. man MÅ ikke gå rundt aien for og treffe de. Brukte rifla på mange mange kamper hvor jeg bare lå i dekning og poppa hue opp nå og da for og ta headshots. (spilte dog gjennom på letteste vanskelighetsgrad brukte som oftes bare team til suppress fire hvor de lå trygt og godt bake en dekning og lekte meg alena, rambo style. når det gjelder mp så hadde jeg håpet på noen offiselle servere med god ping, men ser ut som det er lite av dette. Til dere som har kjøpt spillet men gitt opp, prøv det engang til. hvertfall prøv ut mp delen. Endret 26. oktober 2008 av alleibruk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå