Gummistrikk Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Noen som har tips til en enkel (dvs uten gps, mp3, superkamera og whatnot) mobiltelefon som tåler en støyt? Godt batteri er en stor fordel. De eneste funksjonene den egentlig trenger er sms og huskelapp-funksjon. Ønsker tips så fort som mulig, da min 1 kroners, kranglete, rosa Sony Erikson som må lades hver kveld i dag avgikk ved døden. På forhånd takk.
Ingevel Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Noen som har tips til en enkel (dvs uten gps, mp3, superkamera og whatnot) mobiltelefon som tåler en støyt? Godt batteri er en stor fordel. De eneste funksjonene den egentlig trenger er sms og huskelapp-funksjon. Ønsker tips så fort som mulig, da min 1 kroners, kranglete, rosa Sony Erikson som må lades hver kveld i dag avgikk ved døden. På forhånd takk. har samsung m110 eller 3110c 3120c eller
iskya Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Nokia 1208 (https://prisguiden.no/product.php?productId=73029)!! Har den nå og den fungerer utmerket til ringing og sms (og har huskelappfunskjon..) Kjøpte den for 399 på clas ohlson, men på nettet får du den til under 300kr. Batteritiden er veldig god, antakeligvis pga manglende funksjoner som stjeler batteritid Anbefales! PS: mobilen har både lommelykt og et program som regner ut mellom kilo og pounds, meter og feet, fahrenheit og celcius. Endret 25. oktober 2008 av muchacha
Peppep Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 Telefoner som er klassifisert som "fukt- og støtsikker" i prisguiden: http://tinyurl.com/5u4q2a Jeg hadde helt klart vurdert Samsungs M110. Som det fremgår av Amobils test, så tåler Sonim XP1 enda mer, men er svindyr i forhold. Du får ikke noe økt funksjonalitet. Nokia 1208 kan som nevnt være et alternativ, eller 1650 (den har bedre batterilevetid enn 1208), og koster ikke mange kronene. Disse er ikke "fukt- og støtsikker", men tåler likevel en støyt. Jeg har en 1208 selv som festival-/interrailmobil. Jeg har en mye mer avansert telefon til vanlig, men det er én ting jeg savner fra 1208; lommelykt. Den kan være utrolig hendig, og er mye bedre enn å bare lyse opp med mobilskjermen. 1650 har også lommelykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå