Gå til innhold

Anmeldelse: NBA Live 09 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nevnt, skikkelig bra at dere bruker tid på de litt mer obskure EA-sportsspillene.

 

Jeg har NBA Live 08, og synes det forsåvidt er bra, bortsett fra en ganske elementær ting: Den kunstige intelligensen er helt på jordet. Når jeg spiller på den vanskeligste vanskelighetsgraden, må jeg spille som det dårligste laget på spillet mot det beste for at kampene skal bli sånn noenlunde jevne. Dette til tross for at jeg på ingen måte har lagt mye tid ned i spillet.

 

Har du prøvd NBA Live 08? Hvis ja, hvordan er den kunstige intelligensen i 09 i forhold til 08? Du skriver at AI'en er dårlig i Be a Pro-modusen, men hvordan er dette i vanlige kamper?

 

Og hvordan er det med graden av simulasjon? I 08 er det litt vel arkadeaktig, selv om jeg egentlig ikke har noe problem med akkurat det. Følte ikke anmeldelsen svarte godt nok på disse spørsmålene, samt det viktigste av alt: Er det verdt å investere i NBA Live 09 hvis du har fjorårsutgaven?

Lenke til kommentar
NBA 96 på SNES er jo legendarisk da! I likhet med NHL 96 til samme konsoll :D

 

Ja de husker jeg. Har faktisk ikke spillt hverken NHL eller NBA siden den gang. Utrolig morsomme spill, selv om jeg heller ikke på den tiden var veldig interesert i hverken basketball eller ishockey. Taklinger var selvsagt det beste i NHL :whistle:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...