Gå til innhold

[LOTRO]Kan man subscribe rett på Trailversion?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg og en venn har spilt lotro i noen dager og dette vekket gode minner:D Så vi bestemte at vi skal starte igjen. Vi har spilt trial og tenkte vi skulle gå over og subscribe men det funker ikke. Vi må aktivere med en spill kode og på lotro siden står det man kan spille rett på trial versionen.

Noen som vet om man må spille ut de 2 ukene eller om man kan kjøre rett på en subscription? og hvordan man gjør det?

 

- Haffi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Du kan gå rett over på subscription hvis du ønsker det, men du trenger da en aktiveringskode. Eneste måten du kan få denne på er å kjøpe spillet i en butikk.. Du må uansett kjøpe den fysiske discen hvis du vil fortsette å spille etter trial perioden. Ikke last ned spillet fra Turbine, da dette er den amerikanske versjonen av spillet, og virker ikke på de europeiske serverene!

Lenke til kommentar
Hei,

 

Du kan gå rett over på subscription hvis du ønsker det, men du trenger da en aktiveringskode. Eneste måten du kan få denne på er å kjøpe spillet i en butikk.. Du må uansett kjøpe den fysiske discen hvis du vil fortsette å spille etter trial perioden. Ikke last ned spillet fra Turbine, da dette er den amerikanske versjonen av spillet, og virker ikke på de europeiske serverene!

Jeg lastet ned min version fra trylotro.com og den funker helt fint å spille på europeiske servere med. Men jeg og min venn har funnet ut at vi kommer bare til å gå på våre gamle accounter og begynner helt på nytt siden dette blir lettere :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...