jivac Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 Skiftet nylig abonnement til MTU, noen dager etter sluttet anropslisten å føre opp nye anrop(inn, ut og ubesvart). Har prøvd å tilbakestille alt på telefonen, skiftet mellom Aktivitetsmeny og Pop-up meny. Er dette et problem med MTU, i så fall, hvordan er det mulig og kan det endres på?
Flodec Skrevet 23. oktober 2008 Skrevet 23. oktober 2008 (endret) Dette ser jeg på som et simkort-problem. Men det kan også være at din operatør sliter litt med akkurat den biten nå. Ring de og hør. Har hatt dette problemet selv, men da med Onecall. Nytt simkort fikset da saken for meg. Har også anbefalt flere andre brukere om å bytte simkort, og har aldri hørt fra de igjen. Endret 23. oktober 2008 av Flodec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå