Gå til innhold

Hallow's End. - Noen som er ivrige etter achievements?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at dette nye achievements systemet kom på banen, har jeg blitt helt fiksert på å kunne klare å fylle opp så mye som mulig på den lista. Spesielt nå som Hallow's End er, som man for øvrig må vente et helt år på igjen, når den er over 2. november.

Er det noen andre som prøver å skaffe seg achievements eller? :)

Hva syns du forresten om det nye achievementssystemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så jeg trenger ikke å tenke noe på 'A mask for all occasions' achievementen? Så den blir fjernet, og man vil ha 100% complete, om man har alt bortsett fra den?

Endret av Ajaco
Skrevet
Den med 20 masks blir fjernet ja :p Men Herregud, tar jo evigheter og skaffe headen og pet! og den masken :p

Headen OG pettet droppa i dagens run. Tapte begge :<

Skrevet
Er vel ikke noe achivement å ha mounten hans?

Nei, men det er Feat of Strength. :)

Har også hørt rykter om at mounten kan brukes i combat på samme måte som man kunne med AQ40-mounten før.

Skrevet
Mangler pettet og headn som tydeligvis ikke vil droppe for meg. Får logge på en gang i timen for å satse på at den dropper fra bags.

Jeg har vært så flink at jeg har klart å få Hallow Helm tre ganger ifra Innkeeperen i Silvermoon. :p Mens på min tauren shaman har jeg prøvd gud veit hvor mange ganger, men ikke fått den. :p Håper hvert fall at jeg får den før eventen er over. :)

Skrevet (endret)

Gjorde ferdig Hallows End achivementsa i går. Tok Headless Horseman med PSV og Heart Break Kid, og vi hadde et knall run. 2x Hallowed Helm og 2x Sinister Squashling og 1h sverdet som Lycan fikk, siden vi bøffa summonen hans ;)

Så nå går jeg inn får å klare 20 masker, mangler jo bare 15 ;O

Endret av Macord

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...